Unirea Shopping Center (simbol bursier SCDM), care controlează magazinele din Capitală şi din Braşov, a raportat pentru primele trei luni un profit net de 164.600 de lei (36.300 de euro), faţă de pierderi de 111.000 de lei în T1/2015.
Cifra de afaceri a companiei pentru perioada ianuarie-martie a fost de 17,8 milioane lei, în creştere cu 1% faţă de aceeaşi perioadă din 2015. Cheltuielile cu angajaţii s-au ridicat în primele trei luni din 2016 la 1,46 milioane lei, faţă de 1,42 milioane lei în trimestrul I din 2015, însă per total cheltuielile s-au diminuat cu 3%, la 6,8 milioane lei. Veniturile totale ale SCDM au fost de 18,3 milioane lei în T1, mai mici cu 4%. Profitul brut al companiei a fost în primele trei luni de 503.500 de lei.
Compania este listată pe segmentul alternativ de tranzacţionare AeRo şi are o capitalizare de 162,6 milioane lei, iar la finele anului 2015 avea un număr de 111 angajaţi.
Recent, Unirea Shopping Center a anunţat că a înregistrat o pierdere de 6,52 milioane de lei, în 2015, faţă de un profit de 4,06 milioane de lei, în 2014. "Unirea" a avut o cifră de afaceri de 70,72 milioane de lei, anul trecut, în scădere cu 8,25% faţă de 2014.
Compania a transmis raportul anual după ce Bursa de Valori Bucureşti (BVB) a informat că a inclus-o în Lista Specială de Observare Emitenţi, pentru nerespectarea obligaţiilor de raportare regulamentare, alături de o altă societate.
Şi Autoritatea de Supraveghere Financiară a cerut explicaţii de la Unirea Shopping Center, după ce The Nova Group România, controlată de Dan Adamescu, a acuzat Autoritatea că nu îşi face treaba, întrucât nu a reacţionat la cererile acţionarilor "Unirea" cu privire la convocarea Adunării Generale.
The Nova Group România deţine 74,16% din acţiunile Unirea Shopping Center.