Vânzările retailerului elen de jucării Jumbo în România au urcat cu 36% în anul fiscal încheiat în iunie, contribuind, alături de operaţiunile din Bulgaria, la creşterea de 6,8% a veniturilor totale ale grupului, la 681,4 milioane de euro, potrivit datelor preliminare publicate miercuri.
Rezultatele bune ale Jumbo au fost susţinute de preţurile accesibile ale produselor şi de operaţiunile din străinătate, în pofida a şapte ani de austeritate în Grecia. În Bulgaria, vânzările au crescut cu 24%, conform News.ro.
În următoarele 12 luni, Jumbo anticipează o creştere de 6%-9% a vânzărilor grupului.
Jumbo operează 51 de magazine în Grecia şi alte 22 în Cipru, Bulgaria şi România.
În România, Jumbo are 8 magazine, dintre care unul a fost deschis în luna iunie, la Constanţa. Strategia de extindere a Jumbo prevede ca în următorii cinci ani compania să înfiinţeze în România alte 17 magazine.
Până în iunie 2018, Jumbo intenţionează să deschidă în România trei magazine, alături de încă unul în nordul Greciei.