Producătorul francez de articole de lux "LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton" SA (LVMH) a raportat vânzări conforme aşteptărilor pentru primul trimestru din anul curent, datorită veniturilor realizate de lanţul de parfumuri şi cosmetice "Sephora" şi de magazinele duty-free DFS. Rezultatele "Sephora" şi DFS au compensat cifrele sub aşteptări ale diviziei de fashion şi articole din piele.
Vânzările LVMH au crescut cu 6% în primele trei luni din anul curent, ajungând la 6,95 miliarde euro (9,1 miliarde dolari). Dacă nu se iau în calcul fluctuaţiile de valutar şi achiziţiile, avansul a fost de 7%, faţă de un plus de 14% în trimestrul întâi din 2012, respectiv de 8% în ultimul trimestru al anului trecut.
Vânzările diviziei care include lanţurile "Sephora" şi DFS au crescut cu 17% în perioada de raportare, în baza cererii din Asia. Livrările de pe segmentul de fashion şi cel al articolelor din piele au sporit cu 3%.
"Într-un mediu economic european care rămâne nesigur, LVMH va continua să-şi concentreze eforturile pe dezvoltarea brandurilor", conform grupului francez, care a subliniat că va realiza un control strict al costurilor.