"Marriott International" Inc. a semnalat, săptămâna aceasta, slăbirea veniturilor sale pe cameră (revPAR) în trimestrul al doilea din anul curent, în America de Nord, cea mai mare piaţă a lanţului hotelier, anunţă Reuters.
Totuşi, indicatorul revPAR a sporit cu 3,8% la nivel mondial, în perioada de raportare.
Pentru anul întreg, "Marriott" aştea-ptă ca revPAR să urce cu 3%-4% la nivel global.
În trimestrul al doilea din 2018, profitul net al grupului a ajuns la 610 milioane de dolari sau 1,71 dolari/acţiune, de la 489 milioane de dolari ori 1,28 dolari/titlu în acelaşi interval din 2017. Dacă se exclud anumite elemente speciale, "Marriott" a avut un profit de 1,47 dolari/acţiune, în timp ce analiştii anticipau 1,38 dolari.
Pe întregul an, compania preconizea-ză un câştig ajustat de 5,81-5,91 dolari-/acţiune, de la 5,43-5,55 dolari, cât anticipa anterior.
Câştigul total ajustat înainte de dobânzi, taxe, deprecieri şi amortizări (EBITDA) a totalizat 939 milioane dolari în perioada analizată, cu 15% mai mult decât în 2017. La finele lui 2018, compania estimează că va avea un profit EBITDA de 3,45 miliarde de dolari, cu 10%-12% mai mare decât în anul anterior.
Vânzările lanţului hotelier au crescut la 5,35 miliarde de dolari, de la 5,21 miliarde în anul precedent. Analiştii aşteptau mai mult: 5,84 miliarde de dolari.
Datoria totală a companiei a fost de circa 9 miliarde de dolari la finele lunii iunie, comparativ cu 8,24 miliarde de dolari la 31 decembrie 2017.