"Ves" Sighişoara vrea să schimbe strategia de distribuţie cu 180 de grade în 2010

Izabela Sîrbu
Ziarul BURSA #Piaţa de Capital / 27 noiembrie 2009

"Ves" Sighişoara vrea să schimbe strategia de distribuţie cu 180 de grade în 2010

După ce a simţit "glonţul pe lângă ureche" anul acesta, board-ul de conducere al producătorul de sobe şi vase emailate "Ves" Sighişoara (simbol VESY), lucrează în prezent la planul de afaceri pentru anul viitor, mizând pe o schimbare completă a strategiei de distribuţie.

Călin Stupariu, directorul economic "Ves", a declarat pentru ziarul BURSA că, pentru a evita "munţii" de stocuri acumulate în timpul verii, cum s-a întâmplat anul acesta, conducerea firmei se gândeşte la implementarea unei strategii puternice de distribuţie în principalele zone ale ţării, astfel ca produsele VESY să fie disponibile şi persoanelor care locuiesc la sate.

"Ves Sighişoara produce produse destinate în principal clasei medii, şi după cum am observat, persoanele din mediul rural nu au acces facil la produsele noastre, care se găsesc în special în cadrul magazinelor Baumax", ne-a explicat domnul Stupariu, precizând că de anul viitor, compania se va axa pe o reţea de distribuţie mai vastă, cu agenţii de vânzări care să activeze în zonele mai puţin urbanizate.

Producătorul de sobe şi vase emailate nu este interesat de pieţele externe pe moment, domnul Stupariu precizând: "Vrem să ne extindem pe piaţa internă deocamdată, nu prea ne bazăm pe exporturi".

Compania a înregistrat pierderi în primele nouă luni

Criza şi lipsa comenzilor din prima parte a acestui an a afectat puternic compania "Ves" Sighişoara, care a înregistrat, în primele nouă luni, pierderi totale de 1,37 milioane de lei, pe fondul diminuării afacerilor cu 20%.

De asemenea, veniturile companiei s-au diminuat cu 21% în intervalul ianuarie - septembrie, până la 29,47 milioane lei, în timp ce cheltuielile au scăzut uşor, cifrându-se la 30,84 milioane lei.

Conducerea "VES" a rectificat la jumătatea acestui an Bugetul de Venituri şi Cheltuieli, cifra de afaceri prevăzută pentru 2009 fiind diminuată cu 13%, la 44,2 milioane de lei, iar profitul estimat fiind convertit în pierderi de aproape 278.000 de lei.

Cu toate acestea, compania şi-ar putea adânci pierderile până la finalul acestui an, din cauza liniilor de credit denominate în valută pe care le-a contractat în ultimul an.

"Dacă leul închide anul la un curs similar cu cel din prezent, estimez că vom avea pierderi de circa 1,2 milioane de lei numai din diferenţa de curs valutar", ne-a spus domnul Stupariu.

Compania îşi bugetase iniţial pentru anul curent un profit net de 983.476 lei şi o cifră de afaceri de 50,87 milioane lei, similară celei de anul trecut.

În prezent, compania dispune de un capital social de 9,33 milioane de lei. Capitalizarea companiei se ridică la 7 milioane de lei, potrivit cotaţiei de 0,076 lei/unitate, stabilită în şedinţa bursieră de ieri.

Idifta Bucur controlează 11,54% din societate, în timp ce restul de 88,45% din titluri sunt tranzacţionate liber pe bursă de către alţi acţionari.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

21 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9766
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7317
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3535
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9743
Gram de aur (XAU)Gram de aur405.9099

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb