Compania americană "Pepsi Bottling Group" Inc., care îmbuteliază băuturile răcoritoare purtînd marca Pepsi, şi-a majorat cu 7,3% profiturile pe cel de-al treilea trimestru din anul fiscal actual, pe fondul sporirii vînzărilor anumitor produse în SUA şi Europa. Cîştigul net al firmei a fost de 205 milioane de dolari sau 82 de cenţi/acţiune în perioada iunie-august, de la 191 milioane sau 73 de cenţi/titlu în intervalul similar din 2004. Analiştii aşteptau un cîştig de 78 de cenţi/acţiune. Vînzările au sporit cu 9,6%, la 3,21 miliarde de dolari. În SUA, volumul vînzărilor s-a majorat cu 4%, iar în Europa creşterea a atins recordul de 8%, cu o cerere deosebit de mare în Rusia.
Vînzări record pentru "Pepsi" în Europa
A.V.
Ziarul BURSA #Internaţional / 28 septembrie 2005