"Volkswagen" AG, cel mai mare producător de autoturisme din Europa, vrea să câştige aproximativ 10% din piaţa de profil din India, în următorii patru ani, afirmă Jochem Heizman, membru al consiliului dierctor al companiei germane. Potrivit spuselor sale, "Volkswagen" va începe să distribuie modelul Polo în India, în luna martie.
"Dacă vrei să fii un jucător major pe piaţa din India, atunci autoturismele mici sint cele mai potrivite", a menţionat Jochem Heizmann.
Anul trecut, "Volkswagen" a decis să cumpere 19,9% din constructorul auto japonez "Suzuki Motor" Corp., ca să-şi consolideze prezenţa pe piaţa din India. "Suzuki" controlează "Maruti Suzuki India" Ltd., producătorul a 50% din maşinile vândute în India. Achiziţia valorează 2,5 miliarde de dolari şi urmăreşte realizarea de sinergii în dezvoltarea şi producţia, pe pieţele emergente, de autoturisme mici, eficiente din punct de vedere al consumului de combustibil.