"Women's Tennis Association" (WTA) Tour şi Whirlpool Europe au încheiat un parteneriat pe trei ani, la nivel european, parteneriat care desemnează "Whirlpool Europe" ca principal sponsor al WTA Tour în Europa. Acordul, care va creşte prezenţa mărcii Whirlpool la nivel european, include asumarea programului Habitat for Humanity drept principală cauză socială a Turneului WTA. Parteneriatul Whirlpool - WTA Tour, care va continua pînă în 2006, reprezintă încă un pas important pentru strategia globală de sponsorizare a WTA Tour, care presupune desemnarea de sponsori principali pentru regiuni majore. Ceilalţi sponsori regionali ai WTA Tour sunt Dubai Duty Free (pentru Orientul Mijlociu şi Asia-Pacific) şi Porsche (pentru America de Nord).
Whirlpool este cel mai mare producător şi distribuitor de electrocasnice mari, cu o cifră de afaceri de peste 12 miliarde de dolari anual şi peste 50 de centre de producţie şi cercetare în întreaga lume. Turneul WTA domină tenisul feminin la nivel mondial şi reuneşte foarte multe nume recunoscute în lumea sportului alb. Parteneriatul Whirlpool - WTA Tour include o componentă de cause related marketing, WTA Tour adoptînd cauza socială îmbrăţişată de marca Whirlpool, şi anume colaborarea cu Habitat for Humanity, o organizaţie internaţională care militează pentru reducerea numărului de locuinţe situate sub nivelul sărăciei, la nivel mondial.
Whirlpool Corporation a acordat un sprijin financiar consistent acestei organizaţii încă din 1999, contribuind cu donaţii în produse şi servicii în valoare de peste 25 de milioane de dolari. Începînd chiar din această primăvară, vedete ale sportului alb vor participa la evenimente Habitat for Humanity, iar acţiuni de promovare ale Habitat for Humanity se vor derula în paralel cu evenimente WTA. Astfel, Whirlpool îşi extinde implicarea de durată în problematica lipsei de locuinţe, iar WTA îşi reafirmă sprijinul pentru comunităţile locale.
Ca sponsor principal al WTA Tour în Europa, Whirlpool Europe va fi prezent în toate transmisiile directe ale meciurilor WTA pe Eurosport, transmisii difuzate şi în România, ca şi în materialele realizate de agenţia de ştiri a WTA.
Sponsorizarea Whirlpool, care include afişaj, evenimente promoţionale şi frigidere Whirlpool prezente pe terenurile de tenis, începe din această primăvară.
WTA Tour este cea mai importantă organizaţie sportivă profesionistă din sportul feminin, reunind peste 1100 de jucătoare din 76 de ţări. Peste 4 milioane de spectatori au participat în 2003 la evenimentele sportive de tenis feminin, iar alte milioane de suporteri le-au urmărit la televizor.
•
Whirlpool România este lider de piaţă pe segmentul de cuptoare cu microunde şi de maşini de spălat. Compania distribuie în ţara noastră o gamă largă de produse electrocasnice, sub mărcile Whirlpool şi Polar, avînd o cotă de piaţă de peste 20% în 2003. Whirlpool Europe este o subsidiară a Whirlpool Corporation, cu sediul la Comerio, în Italia. Compania Whirlpool International a fost fondată în anul 1911 la Benton Harbor, în Statele Unite, unde se află sediul central. În prezent, în 170 de ţări din întreaga lume, un produs Whirlpool este vîndut în fiecare secundă. Aceste rezultate plasează compania pe prima poziţie la nivel mondial, din punct de vedere al vînzărilor de aparate electrocasnice de mari dimensiuni. Whirlpool deţine fabrici în 13 ţări, cele mai multe în Europa şi Statele Unite, şi are peste 68.000 de angajaţi în întreaga lume.