Xerox Holdings Corporation (NASDAQ: XRX) a publicat raportul pentru 2022 privind responsabilitatea socială corporativă globală (CSR), care prezintă progresele, datele şi obiectivele legate de activitatea în curs de desfăşurare a companiei privind impactul asupra societăţii, de guvernanţă şi impactul asupra mediului, conform unui comunicat remis redacţiei.
"Xerox este de mult timp o companie responsabilă, preocupată să creeze un viitor mai sustenabil. Această dedicaţie depăşeşte graniţele companiei, deoarece echipele noastre lucrează pentru a face ceea ce este mai bine atât pentru mediu, cât şi pentru societatea noastră. Colegii noştri conduc prin puterea exemplului, operând cu integritate şi promovând o cultură care susţine cele mai înalte standarde etice, iar realizările lor din acest an evidenţiază bazele solide în legătură cu atingerea obiectivelor net zero până în 2040", a declarat Steven Bandrowczak, CEO Xerox.
Potrivit sursei citate, ca parte a obiectivului companiei de a atinge emisii net zero până în 2040, Xerox a implementat cursuri de conştientizare a schimbărilor climatice pentru toţi angajaţii, din întreaga lume. De asemenea, compania a redus consumul de energie în operaţiunile sale, care reprezintă majoritatea emisiilor sale de GES, o reducere cu 12,8% în 2021 faţă de 2020.
Printre cele mai importante aspecte suplimentare din raport se numără:
●Lansarea Xerox Volunteer Days în care peste 500 de angajaţi au făcut voluntariat peste 7.000 de ore în comunităţile lor locale.
●Realizarea unui plan complex privind obiectivele companiei pentru diversitate, incluziune şi apartenenţă, ceea ce a dus la o creştere a diversităţii şi incluziunii forţei de muncă.
●Integrarea indicatorilor de mediu, sociali şi de guvernanţă în criteriile de compensare pentru rolurile superioare de conducere.
●Colaborarea cu EPA privind elaborarea şi implementarea criteriilor ENERGY STAR pentru produsele recondiţionate şi lansarea a trei noi modele de acest fel care sunt certificate la noile standarde.
Iniţiativele incluse în raportul global privind responsabilitatea socială corprorativă din 2022 se aliniază cu experienţa vastă în inovare a Xerox, prin utilizarea tehnologiei emergente pentru a rezolva provocările din lumea reală. Xerox a folosit CareAR pentru a-şi diferenţia experienţa de service oferită propriilor clienţi. Astfel a evitat producerea a mai mult de 269.000 de tone metrice de CO2 prin reducerea numărului de vizite fizice la sediul clienţilor (cu 21.000 mai puţine vizite în doar un an), datorită capacităţilor de asistenţă de la distanţă ale soft-ului CareAR. Xerox a primit, de asemenea, o subvenţie din partea biroului care se ocupă de evoluţia tehnologică a clădirilor din cadrul Departamentului Energiei, pentru a avansa eforturile companiei în spaţiul Cleantech în ceea ce priveşte reducerea impactul negativ al omenirii asupra mediului.
Xerox a pregătit raportul de CSR pentru 2022 în conformitate cu standardele Global Reporting Initiative (GRI) şi cu obiectivele de dezvoltare sustenabilă (ODD) ale Organizaţiei Naţiunilor Unite. În plus, Xerox continuă să îşi dezvăluie indicatorii în materie de responsabilitate socială corporativă utilizând standardele Sustainability Accounting Standards Board (SASB) şi ale Task Force on Climate-related Financial Disclosures (TCFD), pentru a se asigura că părţile interesate au transparenţă deplină în ceea ce priveşte progresele de CSR ale companiei, se menţionează în comunicat.