"Young&Rubicam" este agen-ţia care va realiza creaţia şi producţia spoturilor TV şi a reclamelor radio, precum şi printurile pentru festivalul Ad'Or. Dintre cele patru agenţii româneşti de publicitate care au participat la licitaţia organizată de RAAA pentru desemnarea agenţiei ce se va ocupa de promovarea celei de-a patra ediţii a festivalului Ad'Or, Young&Rubicam a fost aleasă cîştigătoare.
Anul acesta, festivalul Ad'Or se va desfăşura în perioada 25-29 mai, în Bucureşti, şi va acoperi toate formele de publicitate. Festivalul îşi propune şi în acest an să promoveze valoarea în publicitate.
Primele trei zile ale festivalului vor găzdui expoziţiile agenţiilor înscrise, iar a patra zi va fi dedicată festivităţii decernării premiilor. Tot în cadrul festivalului, vor exista seminarii şi workshop-uri susţinute de cei ce lucrează în domeniul publicităţii, de reprezentanţi ai domeniilor afiliate, precum şi de clienţi.
Toate agenţiile de publicitate participante la festival sunt membre UAPR, care este de altfel şi condiţia de bază pentru înscriere. Lucrările expuse acoperă toate formele de publicitate, de la spoturi TV şi radio sau print-uri pînă la direct mailing.
Pînă în prezent, în cadrul juriului Ad'Or - ediţia 2004, următoarele personalităţi marcante ale industriei publicităţii internaţionale au confirmat participarea: Pete Johnstone - Creative Director MAP UK, David Millingen- Regional Creative Director Grey Polonia, Jack Neary- President and Executive Creative Director BBDO Canada, Milka Pogliani- Chairman & Executive Creative Director McCann-Erickson Italia şi Darek Zataski- Regional Creative Director Leo Burnett.
Alături de cei cinci juraţi, la fes-tival vor participa doi observatori români: Daniel Gavrilă - Managing Director Lowe&Partners şi Dan Moldovan - Creative Director Ogilvy&Mather. În calitate de observatori de rezervă aleşi de către comitetul Ad'Or, vor participa: Dragoş Popescu - Deputy Creative Director Young&Rubicam şi Adrian Preda - Creative Director Graffiti BBDO.