Farmec a deschis două noi magazine de brand Farmec, în zonele centrale din Sighişoara şi Iaşi. Magazinul din Sighişoara, primul magazin de brand din acest oraş, este situat în centrul istoric, pe Strada Hermann Oberth nr. 14, la urcarea spre vechea cetate a oraşului, iar magazinul din Iaşi se află pe strada 14 Decembrie 1989, vis-a-vis de Casa Modei şi în apropierea principalelor obiective turistice din oraş.
Cele două magazine Farmec respectă conceptul magazinelor de brand, iar consumatorii vor găsi în cadrul acestora toate produsele din portofoliul companiei, de la produse de îngrijire personală, din cunoscutele gama Gerovital, Aslavital sau Farmec, până la gamele de curăţenie şi întreţinere a locuinţei Nufăr şi Triumf.
"Suntem bucuroşi să fim mai aproape de consumatorii noştri, prin deschiderea magazinelor Farmec din Iaşi şi Sighişoara în zone extrem de accesibile, atât locuitorilor acestor oraşe, cât şi turiştilor care le vizitează. Consumatorii vor găsi toate produsele din gamele noastre. Suntem întotdeauna deschişi la nevoile consumatorilor şi încercăm permanent să găsim cele mai potrivite locaţii pentru deschiderea de magazine proprii Farmec şi Gerovital în zone accesibile acestora, pentru a le facilita accesul la produse pe care le îndrăgesc. Suntem bucuroşi să fim de luna aceasta în Iaşi şi începând de luna trecută în Sighişoara, două oraşe cu potenţial turistic crescut", a declarat Andra Şumandea, Specialist Marketing Farmec.
Printre serviciile de care consumatorii se pot bucura în cadrul magazinelor Farmec din Iaşi şi Sighişoara se numără dermoanaliza tenului (serviciu oferit gratuit), carduri de fidelitate, colectare selectivă a ambalajelor goale ale produselor din portofoliul companiei utilizate, împachetare cadou, testare de produse, consiliere pe durata cumpărăturilor, mini mostre cadou la fiecare achiziţie etc.
Unităţile fac parte din strategia de extindere a companiei, ca urmare a creşterii susţinute a cererii şi a interesului sporit al consumatorilor din toată ţara faţă de produsele din portofoliu.