Farmec extinde reţeaua magazinelor de brand cu două noi unităţi

T.B.
Companii / 11 iulie 2023

 Farmec extinde reţeaua magazinelor de brand cu două noi unităţi

Farmec a deschis două noi magazine de brand Farmec, în zonele centrale din Sighişoara şi Iaşi. Magazinul din Sighişoara, primul magazin de brand din acest oraş, este situat în centrul istoric, pe Strada Hermann Oberth nr. 14, la urcarea spre vechea cetate a oraşului, iar magazinul din Iaşi se află pe strada 14 Decembrie 1989, vis-a-vis de Casa Modei şi în apropierea principalelor obiective turistice din oraş.

Cele două magazine Farmec respectă conceptul magazinelor de brand, iar consumatorii vor găsi în cadrul acestora toate produsele din portofoliul companiei, de la produse de îngrijire personală, din cunoscutele gama Gerovital, Aslavital sau Farmec, până la gamele de curăţenie şi întreţinere a locuinţei Nufăr şi Triumf.

"Suntem bucuroşi să fim mai aproape de consumatorii noştri, prin deschiderea magazinelor Farmec din Iaşi şi Sighişoara în zone extrem de accesibile, atât locuitorilor acestor oraşe, cât şi turiştilor care le vizitează. Consumatorii vor găsi toate produsele din gamele noastre. Suntem întotdeauna deschişi la nevoile consumatorilor şi încercăm permanent să găsim cele mai potrivite locaţii pentru deschiderea de magazine proprii Farmec şi Gerovital în zone accesibile acestora, pentru a le facilita accesul la produse pe care le îndrăgesc. Suntem bucuroşi să fim de luna aceasta în Iaşi şi începând de luna trecută în Sighişoara, două oraşe cu potenţial turistic crescut", a declarat Andra Şumandea, Specialist Marketing Farmec.

Printre serviciile de care consumatorii se pot bucura în cadrul magazinelor Farmec din Iaşi şi Sighişoara se numără dermoanaliza tenului (serviciu oferit gratuit), carduri de fidelitate, colectare selectivă a ambalajelor goale ale produselor din portofoliul companiei utilizate, împachetare cadou, testare de produse, consiliere pe durata cumpărăturilor, mini mostre cadou la fiecare achiziţie etc.

Unităţile fac parte din strategia de extindere a companiei, ca urmare a creşterii susţinute a cererii şi a interesului sporit al consumatorilor din toată ţara faţă de produsele din portofoliu.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

21 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9766
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7317
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3535
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9743
Gram de aur (XAU)Gram de aur405.9099

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb