Orange România şi Tempo Advertising aduc mai aproape de consumatori Orange World

N.I.
Ziarul BURSA #Companii #Telecomunicaţii / 3 august 2007

Bucureşti, 2 August 2007 - Începând cu luna august, Orange dezvoltă împreună cu Tempo Advertising campania de promovare a portalului WAP Orange World.

Cu Orange World, internetul este la degetul mic. De fapt, la degetul mare sau cel arătător,

depinde de stilul fiecăruia de a apăsa pe butoanele telefonului mobil. Dar oricare ar fi acesta, Orange World este foarte uşor de folosit.

Brieful a fost simplu: campania trebuie să comunice uşurinţa utilizării serviciului Orange World. Astfel, Tempo Advertising împreună cu Orange au decis să apeleze la o animaţie care să prezinte explorarea Planetei Orange World, această lume în care totul este posibil, unde un personaj simpatic şi foarte curios întâlneşte tot de felul de lucruri şi trăieşte tot felul de întâmplări navigând prin cele trei module ale Orange World: Info, Enjoy şi Util.

"Talk more, listen more, know more, play more" este mesajul campaniei care îşi propune să încurajeze atât actualii cât şi potenţialii clienţi să descopere Orange World. Campania se va derula pe TV, în presă, în Orange Shop-uri şi pe internet.

Orange World oferă în acelaşi loc, ştiri, informaţii utile şi entertainment, grupate în trei secţiuni principale: Info, Enjoy şi Util. Noutăţile locale şi internaţionale, informaţiile despre vreme, sportive sau ghidurile TV sunt toate la îndemână, oriunde şi oricând.

Enjoy este secţiunea potrivită pentru toate momentele distractive ale zilei: muzică, jocuri, sonerii şi imagini, televiziune, chat şi dating. Primul serviciu de descărcare integrală a melodiilor preferate pe telefonul mobil şi pe computerul personal, Music Store oferă peste 230.000 de melodii pentru toate gusturile.

Telefonul mobil poate deveni un adevărat ghid de informaţii utile cu Orange World, secţiunea Util. Utilizatorii au la dispoziţie hărţi, distanţe, adrese şi numere de telefon, iar prin Orange E-Mail pot comunica prin e-mail direct de pe telefonul mobil.

La realizarea campaniei au contribuit:

Echipa Tempo Advertising:

Account Director: Simona Surugiu

Senior Account Executive: Angela Teodorescu

Account Executive: Alexandra Andone

Copywriter: Dragoş Frăţilă

Art Director: Lulu Vrote

Art Director: Viorel Holovaci

Casa de producţie: Abis Studio / Castel Film

Flame artist: Adriana Ionică

Postproduction Manager: Loredana Moise

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9764
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7176
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3172
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9544
Gram de aur (XAU)Gram de aur393.2836

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb