Ce este mic, color şi are mare căutare? 200.000 de persoane vor răspunde în cor:"Dolce".
Românii recunosc calitatea când o văd. Acelaşi lucru s-a întâmplat cu cele 200.000 de persoane care şi-au pus acasă Dolce în cele 5 luni care s-au scurs din noiembrie 2006, de la lansarea serviciului. Numărul acestora a crescut de mai mult de 3 ori de la sfârşitul lunii ianuarie când existau deja peste 60.000 de clienţi Dolce.
Calitatea ireproşabilă a sunetului şi imaginii, corelate cu tarifele accesibile au făcut ca, zilnic, peste 1.300 de persoane să îşi instaleze serviciul de televiziune digitală al Romtelecom.
"Această creştere spectaculoasă are o justificare foarte simplă. Le-am adus clienţilor în case cele mai populare canale TV, la preţuri mai mult decât rezonabile , cu alte cuvinte, o alternativă viabilă la serviciile de cablu TV. În plus, pentru că Dolce poate fi luat la pachet cu serviciile noastre de telefonie şi Internet de bandă largă, toate pe o singură factură, e greu să rămâi indiferent la ce oferă Romtelecom zilele acestea," a declarat John Younis, director servicii video Romtelecom.
După lansarea oficială a serviciului, Romtelecom a continuat să îmbunătăţească oferta Dolce. Astfel, de la începutul lunii aprilie 2007, Dolce oferă gratuit în primele două luni de la achiziţionare, 3 canale de filme de cea mai bună calitate: HBO, Cinemax 1 şi Cinemax 2 cuprinse în pachetul MaxPak. În plus, clienţii Dolce pot urmări, începând cu 13 aprilie, şi HBO Comedy, un nou canal inclus gratuit în pachetul MaxPak.
Rezultatele campaniei Dolce au fost răsplătite cu un premiu Effie de bronz la categoria "Produse şi servicii noi intrate pe piaţă" - distincţie care atestă eficienţa campaniilor de marketing.
Succesul lui Dolce certifică noul statut al Romtelecom de furnizor de conţinut multimedia şi încurajează proiectele de viitor ale companiei.