Brandul românesc 5 to go urcă pe locul 7 în topul european al lanţurilor de cafenele,cu 600 de locaţii deschise conform clasamentului publicat de Food Service, Europe & Middle East pentru anul 2023.
5 to go a avansat constant în acest top în care sunt incluse cele mai importante branduri din industrie, ocupând poziţia a 10-a în 2021 şi locul 9 în clasamentul dedicat anului 2022,
evoluţie datorată rezultatelor spectaculoase şi creşterii exponenţiale a numărului de cafenele de la un an la altul, se transmite într-un comunicat la redacţie.
Un nou pas strategic important concretizat luna aceasta pentru 5 to go este intrarea pe piaţa din Republica Moldova. Brandul a deschis prima locaţie la Chişinău şi targetează un minimum de 50 de locaţii pentru următorii trei ani, noi deschideri fiind planificate pentru începutul anului 2025.
"Cele două poziţii câştigate în topul realizat de Food Service, Europe & Middle East reprezintă un rezultat pe care am mizat încă de anul trecut, chiar dacă industria cafelei este
extrem de competitivă la nivel internaţional şi concurăm cu nume mari în acest clasament. Ne-am inspirat din modelul de business al marilor companii, adăugând întotdeauna o notă personală specifică brandului, am avut curajul de a testa piaţa, de a face lucrurile diferit, reţetă care ne-a ajutat să creăm o comunitate extraordinară, să ne îmbunătăţim rezultatele de la an la an, să câştigăm notorietate şi să devenim la rândul nostru un model de business pentru alţii. Aşteptăm rezultate foarte bune şi în Republica Moldova, chiar dacă intrarea pe o nouă piaţă este întotdeauna marcată de provocări, cu siguranţă următoarea perioadă va fi una a eficientizării proceselor operaţionale, care se petrece firesc, în timp", a declarat Radu Savopol, cofondator 5 to go.
Prima locaţie din Chişinău este şi sucursală 5 to go Coffee University, un centru de training în care francizaţii şi angajaţii vor descoperi secretele cafelei de calitate şi cele mai performante tehnici de preparare, pentru a putea transforma fiecare experienţă de consum într-o poveste cu gust desăvârşit.
5 to go continuă planurile de extindere atât pe plan internaţional, cât şi în România, menţinând targetul de 650 de cafenele deschise până la finalul acestui an.