Scenario aduce pentru prima dată în Bucureşti conceptul de "One Stop Shop" şi redefineşte organizarea de evenimente premium, private şi corporate, potrivit unui comunicat emis redacţiei. Schimbarea tiparelor, crearea de experienţe unice, storytellingul inovativ şi detaliile rafinate sunt elementele care stau în spatele acestui concept exclusivist.
Evenimentul de lansare, organizat cu ocazia inaugurării noii locaţii din One Tower, a avut loc luni seara (07.04.2025), sub sloganul "Breaking the Script". Cei aproximativ 100 de invitaţi au experimentat o seară completă de fine dining, cocktailuri rafinate, entertainment live şi un Epic GlamBot care a adus strălucire momentului, toate împărţite în Acte, ca într-o piesă de teatru în care spectatorii devin şi ei actori, parte din poveste. Experienţa multisenzorială a fost întregită de priveliştea spectaculoasă a locaţiei - etajul 17 al clădirii One Tower, un loc versatil în care echipa Scenario îşi propune să rescrie scenarii, să aducă în mijlocul oraşului experienţe inedite, în premieră pentru peisajul urban.
"Fiecare eveniment este pentru noi o poveste unică, iar în spatele fiecărei poveşti se află echipa Scenario, atentă la orice detaliu, implicată de la crearea conceptului şi până la happy ending. Evenimentul de lansare a fost doar un capitol din drumul pe care vrem să-l parcurgem împreună cu clienţii noştri, oferindu-le mai mult decât nişte servicii, ci experienţe customizate, irepetabile. Nicio poveste nu va semăna cu alta, dar vă asigurăm că toate vor fi trăite la intensitate maximă", spune Ricardo Pătran, Managing Partner, Scenario.
Drumul de la poveste la realitate este construit de echipa Scenario împreună cu clientul, de la prima întâlnire, la identificarea tematicii, procesul de planning, alegerea set-up-ului potrivit, a enternaimentului şi până la selecţia în detaliu a meniului.
"Lansarea Scenario reprezintă pentru noi dovada că orice viziune are nevoie de pasiune, muncă şi experienţă pentru a deveni realitate. Scenario aduce o soluţie nouă, complet integrată pentru organizarea de evenimente premium, tocmai de aceea, avem inclusiv 10 teme predefinite menite să sprijine clienţii în alegerea poveştii lor", declară Alexandru Iancu, Managing Partner, Scenario.
Cu o experienţă de peste 13 ani şi peste 3.000 de evenimente organizate, echipa Scenario aduce pe piaţa românească servicii personalizate de top, construite cu expertiza fiecărui membru al său.
Echipa Scenario
Alexandru Iancu - expert în music planning, cu o experienţă de 13 ani, peste 1.500 de evenimente în portofoliu şi 50 de artişti cu care lucrează, a câştigat premiul pentru cea mai bună scenotehnică de evenimente, la Gala din acest an a furnizorilor din industria nunţilor.
Ricardo Pătran - are şi el peste 12 ani de experienţă în marketing şi peste 800 de evenimente organizate. În domeniul său de activitate, Ricardo a generat vânzări de peste 100 milioane de euro şi a gestionat bugete de aproximativ 20 milioane de euro.
Raluca Iancu - deţine un MBA în industrii creative, are o experienţă de 13 ani, timp în care a organizat peste 1.500 de evenimente.
Andreea Pătran - aduce în echipa Scenario 12 ani de expertiză în planning de evenimente şi peste 300 de evenimente organizate.
Portofoliul echipei Scenario include branduri de renume, precum Paralela 45, Coral Travel, Returo, Edenred, Medic Hub, Sanofi, Autonom, Camera Auditorilor, Gino Rossi, Project One sau Merk.
Formată din profesionişti cu experienţă în segmente complementare, Scenario asigură succesul fiecărui proiect, iar conceptul "One Stop Shop" aduce o experienţă exclusivistă pentru fiecare client.
Investiţia iniţială de aproximativ 400.000 de euro a fost destinată preluării locaţiei şi organizării evenimentului de lansare, iar de acum înainte, Scenario este pregătită să ofere experienţe de top pentru orice tip de eveniment, corporate sau privat. Cu toate acestea, cea mai mare investiţie o reprezintă munca, dedicarea şi know-how-ul echipei Scenario, care stau la baza unui concept unic pe piaţa din România.