Tommy Hilfiger marchează un nou parcurs pentru Primăvara 2025 şi anunţă noua colecţie Hilfiger Sailing - o reinterpretare contemporană a siluetelor de epocă, inspirată de conexiunea adânc îndrădăcinată a brandului cu marea. De la regatta la podium, Tommy Hilfiger s-a inspirat din navigaţie încă din anii '90, fuzionând perfect tradiţia marinărească cu inovaţia de ultimă oră. Pe măsură ce brandul sărbătoreşte 40 de ani de moştenire nautică, capsula insuflă o nouă viaţă modelelor clasice, făcând legătura între trecut şi prezent pentru a redefini stilul de pe ţărm, conform unui comunicat transmis redacţiei.
"Largul mării şi stilul de viaţă al yachtingului au purtat mereu un spirit de libertate şi aventură," spune Tommy Hilfiger. "Încă de la începutul aniilor '90, colecţiile noastre au surprins spiritul mării, îmbrăţişând influenţele sale maritime şi îmbinând designul relaxat inspirat de navigaţie cu stilul atemporal. Această colecţie este un omagiu adus acelei pasiuni, o reinterpretare modernă a moştenirii noastre nautice care rămâne fidelă spiritului de pionier al brandului."
Colecţia capsulă conţine 22 de piese inspirate de energia navigării pe râul Hudson, îmbinând expertiza tehnică şi spiritul de aventură maritimă. Designerii au săpat adânc în arhive pentru a reimagina stilurile clasice, creând o colecţie care îmbină nostalgia vintage cu performanţa modernă. Jachetele tehnice regatta suprapuse peste hanorace din fleece şi tricouri cu dungi, în timp ce haina de nylon pentru femei este redefinită cu proporţii fresh, feminine şi funcţionalitate reversibilă. Motive emblematice - frânghii, scripeţi şi steaguri de semnalizare - sunt împletite în colecţie, îmbinând estetica preppy cu influenţa marinărească şi consolidând semnătura TOMMY HILFIGER de fuziune între sport şi stil. O paletă de culori rafinată de roşu şi verde sofisticat adaugă o notă contemporană, evidenţiind elementele de bază inspirate de stilul maritim cu un spirit fresh, fără efort.
Pasiunea de o viaţă pentru viaţa maritimă a modelat filosofia de design a lui Tommy Hilfiger cu spiritul de pionierat la bază. Inspirat de o obsesie pentru uniformele sportive şi codurile de design, el a îmbrăţişat navigaţia competiţională în 2003, încheind parteneriate cu echipaje de talie mondială şi combinând inovaţia bazată pe performanţă cu stilul american clasic. Logoul original al mărcii a debutat ca un "steag" îndrăzneţ, dreptunghiular, cu Tommy şi Hilfiger încadrate în bare marine. Conceput pentru a evoca un sentiment de moştenire nautică, logoul a integrat iniţialele lui Hilfiger în semnalele maritime - TJH (Thomas Jacob Hilfiger) - pregătind terenul pentru un simbol. După 40 de ani, acesta rămâne unul dintre cele mai recunoscute simboluri ale modei. Acum, această moştenire capătă un nou impuls prin sponsorizarea de către brand a echipei U.S. Sail GP Team - o fuziune inovatoare a sportului şi stilului.