Profesioniştii din departamentul de Resurse Umane sunt aşteptaţi, pe 15 martie 2024, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, unde va avea loc o nouă ediţie a conferinţei "Tomorrow@work". În cadrul evenimentului organizat de BusinessMark la Bucureşti, 31 de speakeri locali şi internaţionali discută despre un viitor al muncii mai sustenabil, incluziv şi orientat spre business, atât din perspectiva departamentului de HR şi a organizaţiilor, cât şi din perspectiva candidaţilor şi angajaţilor.
În contextul în care, anul acesta, Gen Z va ajunge să reprezinte 23% din forţa de lucru globală, sunt pregătite companiile pentru această schimbare demografică? Cu un interes tot mai crescut asupra impactului concret pe care îl au, generaţiile mai tinere au adus în prim-plan un subiect profund şi important: sensul muncii. Cum pot companiile să îşi creeze strategii ghidate de impact şi sustenabilitate, astfel încât să răspundă nevoilor şi aşteptărilor acestor candidaţi? Cât de importantă este diversitatea pentru susţinerea unei culturi a inovaţiei şi creativităţii specifice unei companii a viitorului?
Sunt companiile pregătite să profite la maxim de puterea AI? Ce provocări şi ce beneficii aduce? Ce joburi ne aşteptăm să fie înlocuite? De ce fel de pregătire şi up-skilling au nevoie angajaţii pentru a lucra într-un mediu de lucru eficientizat cu ajutorul AI? Cum poate contribui tehnologia la crearea unor experienţe pozitive pentru angajaţi? Cum ne poate apropia tehnologia, indiferent de locul în care lucrăm şi cum pot fi create relaţii inter-echipe?
Cum arată ecuaţia muncii în regim hibrid în 2024? Munca remote rămâne importantă pentru angajaţi, însă care este reacţia companiilor după patru ani de la debutul pandemiei? Cum putem genera sentimentul de apartenenţă în cadrul companiei?
Acestea sunt doar câteva dintre subiectele la care 6 experţi internaţionali şi 25 de profesionişti români vor încerca să găsească un răspuns, în cadrul a trei sesiuni de discuţii 1-to-1, 13 prezentări şi două paneluri de dezbatere cu focus pe angajaţii de mâine şi HR-ul viitorului.
Invitaţi speciali:
Brigette McInnis-Day, Chief People Officer, UiPath
Lucy Kemp, Generational EX Expert, Future of Work Consultant, Public Speaker
Andrzej Borczyk, Chief People Officer, Former HRD in Microsoft, Heineken, Diageo & CCC
Rachel Wilson Rugelsjøen, Managing Director, LEVEL UP HR
Teddy Dimitrova-Rondhuis, Recruitment and People and Culture specialist, The People and Culture Shop
Tímea Mozgirs, Head of Sales and International Expansion, Blue Colibri International
Profesionişti locali confirmaţi la "Tomorrow@work" 2024:
Gina Cruceru, Group HR Director, Rompetrol - KMG International
Johanna Chivaran, HR Manager, JYSK România
Andreea Mihnea, Chief People Officer, First Bank
Alina Costea, Chief Human Resources Officer, Lensa
Dana Dobrescu, Corporate & Government Affairs Manager, Mondelez România
Simona Ciora, Head of Talent & Engagement, BCR
Florentina Greger, Chief Talent Experience Officer, Zitec
Elena Anghel, Director Resurse Umane
Mihai Zânt, Executive Coach, Trainer, Partener Co-fondator în CareerShift.ro şi HUMANISTIC
Elena Cristina Ştefan, HR Manager, Imark Sistem - Group Trieurodata
Oana Munteanu, Director, People & Organisation, PwC România
Mihaela Colesnic, Tax & Legal Manager, Romanian Software
Raluca Hagiu, Growth Operations Manager, Undelucram.ro
Anca Bosinceanu, HR Manager, UCMS by AROBS
Valentin Alangiu, Accounting & Tax Partner, Nowium
Gabriela Costache, Senior People Manager, HAVI Romania
Roxana Abraşu, Partener, Coordonator al practicii de Dreptul Muncii, NNDKP
Luiza Banyai, Member of Romanian Council Board, Romanian Diversity Charter, People Experience Expert & Companies Transformation Advisor
Andrei Creţu, Co-fondator Pluria
Ana-Maria Diceanu, Founder & CEO, Brain 4 Strategy
Mirela Tănase, Senior Partner, Strategy & Sales, Exploratist
Mihai Marinescu, Head of Employee Benefits - International Broking Center Romania Hub, RENOMIA Gallagher
Darius Gîscă, Business Development Manager, Romanian Software
Vlad Gireada, Account Executive, Nestor
Leonard Rizoiu, Fondator & General Manager, leoHR
Evenimentul va avea loc la Sala Constanţa, JW Marriott Bucharest Grand Hotel, în intervalul 08:30 - 17:15 şi vizează: HR Managers, HR Directors, HR Business Partners, Talent Acquisition Managers, Employer Branding Managers, Culture Managers, Talent Acquisition Managers, Internal & External Communication Managers, HR, PR & employer branding consultants, General Directors, Team Leaders.
Pentru mai multe informaţii şi pentru a vă înregistra la eveniment, vă rugăm să accesaţi pagina oficială a evenimentului sau să ne contactaţi la adresa office@business-mark.ro. Preţul standard al unui bilet este de 600 RON + TVA, iar grupurile beneficiază de până la 20% reducere, în funcţie de numărul de participanţi înscrişi.
(C)