Înmatriculările de autoturisme noi în România au scăzut în martie 2024 cu -25.26% faţă de martie 2023, atingând un volum de 9.156 unităţi, se arată într-un comunicat al ACAROM, remis redacţiei.
Pe primele trei luni din 2024 , înmatriculările de autoturisme noi au atins valoarea de 33.228 unităţi , în scădere cu -10.11% faţă de perioada similară din 2023, respectiv 36.966 unităţi, conform sursei.
În ceea ce priveşte autoturisme second hand înmatriculate pentru prima oară în România, volumul acestora atins în martie 2024 cifra de 27.499 unităţi, o scădere de +1.9 % faţă de martie 2023, relatează sursa citată.
Pe primele trei luni din 2024, înmatriculările de autoturisme second hand înmatriculate pentru prima oară în România au ajuns la valoarea de 84.135 unităţi , în creştere cu +9.88% faţă de perioada similară din 2023, respectiv 76.577 unităţi, informează ACAROM.
Clasamentul pe mărci autoturisme noi, primele 3 luni din 2024, se mai arată în comunicat:
DACIA = 9.692 unităţi
TOYOTA = 2.614 unităţi
SKODA = 2.443 unităţi
HYUNDAI = 1.989 unităţi
RENAULT = 1.897 unităţi
VOLKSWAGEN = 1.882 unităţi
MERCEDES = 1.400 unităţi
FORD = 1.255 unităţi
TESLA = 1.020 unităţi
KIA = 994 unităţi
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 02.04.2024, 14:53)
ne aflam sub varful din 2005 …
sub varful din 2018…
deasupra slumpului din 2013…si celui de corectie din 2020… sa vedem ce iese… ca la ce parc auto imbatranit avem… trebuie urgent reciclata tabla de pe sosele… media kmtrajului auto in bord se peste 200 mii….
am o banuiala ca firmele ce vor livra masini noi bune ca pret si cu noi cerinte ue prezente si viitoare vor avea mare cautare… si gropile de casat table vor avea cautare in fata…
s c c r e t
s c c r e t
2. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 02.04.2024, 22:50)
Si..interesant, Kia vinde sub jumatatea Hyundai; Acelasi grup, aceleasi platforme, doar design usor diferit. Oare de ce ?