Accor ajunge la 1.000 de hoteluri

R.S.
Comunicate de presă / 3 octombrie

Accor ajunge la 1.000 de hoteluri

Mercure Shanghai Jinqiao, parte a lanţului MercureHotels, un brand sinonim cu descoperirea şi explorarea locală, a atins un prag istoric odată cu deschiderea celui de-al 1.000-lea hotel al său. După ce a sărbătorit cea de-a 50-a aniversare în 2023, brandul este mai popular ca niciodată în rândul proprietarilor de hoteluri, cu o expansiune accelerată la nivel global. În mod special, aproape 30 de hoteluri Mercure au fost deschise în China anul acesta, ridicând numărul total al acestora în regiune la peste 180 de unităţi. De asemenea, Mercure şi-a dublat prezenţa în Japonia, cu deschiderea recentă a 11 hoteluri în întreaga ţară.

Pragul de 1.000 de hoteluri a fost atins în 2024, printr-o serie de deschideri remarcabile, printre care Mercure London Earls Court (Marea Britanie), Mercure Chandigarh Tribune Chowk (India), Mercure Fukuoka Munakata Resort & Spa (Japonia), Mercure Marival Emotions Resort (Mexic), Mercure Nantong Renmin Road (China) şi Mercure Dubai Deira (Emiratele Arabe Unite). Cu cel mai mare număr de hoteluri în curs de dezvoltare din portofoliul Accor, Mercure are programate peste 200 de noi deschideri până în 2028.

"Acesta a fost un an transformator pentru Mercure. Atingerea a peste 1.000 de destinaţii consolidează poziţia brandului ca unul dintre cele mai importante portofolii de hoteluri de clasă medie din lume, prezent în aproape fiecare colţ al globului", a declarat Jean-Jacques Morin, Group Deputy CEO şi CEO al diviziei Premium, Midscale & Economy, Accor. "Suntem extrem de mândri de modul în care Mercure a crescut şi a evoluat, cu deschidere pentru dezvoltarea de noi proprietăţi şi o tranziţie uşoară pentru integrarea hotelurilor existente în reţeaua sa. Abia aşteptăm să vedem ce va realiza acest brand fermecător şi plin de spirit în următorii săi cincizeci de ani."

De la începuturile sale modeste din anii 1970, Mercure a suferit o transformare remarcabilă. Achiziţionat de Accor în 1975, brandul s-a extins rapid, stabilindu-şi prezenţa în Europa şi dincolo de graniţele acesteia. Printre momentele cheie se numără deschiderea primului său hotel internaţional în Lisabona, în 1983, şi extinderea în Orientul Mijlociu, Asia de Sud-Est şi Australia în 1994. Anul 2024 se remarcă prin creşterea semnificativă a prezenţei brandului în China şi Japonia, contribuind la depăşirea pragului de 1.000 de proprietăţi în 68 de ţări din întreaga lume.

"Parteneriatul de nepreţuit al proprietarilor de hoteluri Mercure alimentează dinamismul brandului - o comunitate uimitoare de hotelieri dedicaţi menţinerii celor mai înalte standarde de servicii şi calitate în fiecare dintre destinaţiile noastre", a declarat Camil Yazbeck, Global Chief Development Officer, Premium, Midscale & Economy Division, Accor. "Mercure este un brand extrem de atractiv pentru hotelieri, care oferă garanţia unei recunoaşteri puternice a brandului, o reţea globală diversificată, tarife premium ridicate şi o abordare flexibilă a designului, pe care o pot adapta pieţelor locale."

În timp ce Mercure sărbătoreşte această etapă remarcabilă, brandul rămâne fidel misiunii sale de a conecta oaspeţii cu esenţa autentică a destinaţiilor lor. Printre cele mai recente adăugiri la portofoliul Mercure se numără:

Mercure London Earls Court (deschis în iulie 2024): O proprietate cu 12 etaje şi două branduri, care împarte locaţia cu un hotel înfrăţit Accor (ibis), noul hotel Mercure oferă perspective impresionante ale orizontului Londrei. Designul hotelului este inspirat de celebrul Tardis din filmul clasic britanic Doctor Who, amplasat în faţa staţiei Earl's Court. Hotelul dispune de 282 de camere şi găzduieşte restaurantul şi barul Barnaby's, care îmbină mândria britanică cu gusturile globale.

Mercure Bangkok Surawong (deschis în mai 2024): Cu 219 camere, hotelul oferă vederi panoramice ale orizontului Bangkokului. Designul fiecărui colţ al hotelului este inspirat de caracterul local, fiind situat într-o zonă cândva un important district comercial de-a lungul râului Chao Phraya. Elemente de lemn recondiţionat, oţel modern şi piatră contribuie la crearea unei atmosfere ancorate în patrimoniul bogat al zonei.

Extinderea Mercure în Japonia (aprilie 2024): Brandul s-a extins semnificativ în Japonia, cu 11 noi deschideri, inclusiv Mercure Fukuoka Munakata Resort & Spa, Mercure Miyagi Zao Resort & Spa, Mercure Urabandai Resort & Spa şi Mercure Kyoto Miyazu Resort & Spa. Fiecare hotel oferă un amestec unic de farmec local şi facilităţi moderne.

Mercure ICON Singapore City Centre (deschis în aprilie 2024): Cel mai mare hotel Mercure din lume, cu 989 de camere, se inspiră din cartierul chinezesc din Singapore şi din districtul central de afaceri, oferind şase experienţe culinare distincte şi facilităţi eco-conştiente.

Mercure Tirana (deschis în martie 2024): Primul hotel Mercure din Albania introduce oaspeţii în patrimoniul cultural bogat al Mediteranei. Hotelul dispune de 64 de camere frumos amenajate şi un skybar cu vedere panoramică la oraşul Tirana.

Mercure Dubai Deira (deschis în ianuarie 2024): Cu un angajament puternic faţă de autenticitatea locală, acest hotel de 152 de camere include o piscină pe acoperiş şi restaurante care servesc produse locale. Oaspeţii pot descoperi patrimoniul cultural bogat al Dubaiului.

Opinia Cititorului

Acord

Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
Conferinţa BURSA “Energia în priză”
rpia.ro
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

03 Oct. 2024
Euro (EUR)Euro4.9763
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5085
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2942
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9133
Gram de aur (XAU)Gram de aur383.6722

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
citiesoftomorrow.ro
energyexpo.ro
cnipmmr.ro
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb