Cornel Ionescu este de luna aceasta National Key Account Manager la AdePlast, după ce a ocupat aceeaşi poziţie la Fabryo Corporation timp de 3 ani. Experienţa sa în vânzări numără 15 ani şi o serie de companii cu notorietate precum Coca-Cola Bottling, Brau Union România sau Cumpăna. La Fabryo, Cornel Ionescu a ocupat poziţia de National Key Account Manager de la jumătatea lui 2006 până în prezent.
La Coca-Cola Bottling, Cornel Ionescu a lucrat aproape 10 ani, din 1992 până în 2001, în perioada de pionierat a comerţului modern în România. "Experienţa mea la Coca-Cola a fost una foarte utilă, am învăţat mult dar am consumat, în schimb, multe resurse. În 1992 am început ca asistent al GM-ului, iar în 2001, când am plecat la Brau Union, deţineam poziţia de Key Account Manager", declară Cornel Ionescu.
Următoarele companii aflate în "portofoliu" lui Cornel Ionescu au însemnat doar poziţii de primă linie în vânzări. La Braun Union, între 2001 şi 2003, Cornel Ionescu a deţinut poziţia de HoReCa National Manager, iar pentru Cumpăna, între 2003 şi 2004, a dezvoltat zona de Sud a României din poziţia de Development Manager.
Următoarea experienţă a lui Cornel Ionescu a fost una antreprenorială. Între 2004 şi 2006 a "vândut" consultanţa din poziţia de General Manager al propriei companii, pe proiecte de Trade marketing şi Customer Tailor Made projects, Coaching etc.
În 2006, Cornel Ionescu a preluat poziţia de Key Account Manager pentru Fabryo Corporation unde a setat strategia de vânzări pe zona de Key Accounts la nivel naţional. "La Fabryo am extins postofoliul de clienţi şi de produse listate, am dezvoltat colaborări profitabile cu toţi jucătorii importanţi din piaţă: Praktiker, Dedeman, Bricostore, Baumax, Hornbach sau Obi. După încetarea amiabilă a colaborării cu Fabryo mi-am propus să dezvolt zona de Key Accounts pentru Adeplast. Este vorba de o industrie pe care o cunosc bine, în care am reuşit să obţin câteva rezultate bune. Este evident că experienţa şi conexiunile pe care le-am dezvoltat în cei 15 ani de vânzări ne vor ajuta să consolidăm brandul AdePlast în zona de mortare uscate, dar şi în cea a vopselelor şi a tencuielilor decorative. Ne propunem ca ponderea conturilor în vânzări să crească constant în următorii ani", declară Cornel Ionescu.
ADEPLAST a fost înfiinţată în 1994, în Oradea. În anul 1996 s-a produs o schimbare de acţionariat prin intrarea lui Marcel Brabut ca asociat cu 20% din părţile sociale ale firmei. Activitatea a fost începută cu producţia de mortare adezive pentru placaje ceramice, ulterior gama diversificându-se la gleturi, sape, pardoseli industriale şi mortare mecanizate şi, din 2008, vopsea şi tencuieli decorative. Din martie 2007, Marcel Barbut şi-a mărit participaţia la 99,99% din părţile sociale ale firmei. În 2008 compania a fost transformată în societate pe acţiuni. Capacitatea totală de producţie pentru sectorul mortarelor a ajuns în prezent la 700.000 de tone anual. Producţia totală de vopsea, de tencuieli decorative şi de adezivi speciali în stare umedă se ridică la 80.000 de tone.
La nivelul întregului grup activitatea de producţie şi distribuţie este susţinută de 150 de angajaţi. Compania deţine peste 40 camioane de 40 de tone, cu prelata, maşini cu macarale pentru livrare directă pe şantiere şi peste 27 ciment-trucks de ultimă generaţie pentru transportul materiei prime vrac şi a materialelor destinat silozurilor mobile.