Piaţa imobiliară s-a dezvoltat extrem de mult în ultimii ani în România, atât datorită faptului că oamenii preferă din ce în ce mai mult să se mute la casă, în loc să stea mai la bloc, dar şi pentru că numeroase companii străine găsesc aici forţă de muncă bine pregătită, de care se pot bucura pe termen lung. De exemplu, oamenii de afaceri care sunt în căutarea unor spaţii de birouri în Cluj trebuie să ţină cont cel puţin de câteva elemente esenţiale, înainte de a lua o decizie, pentru a putea oferi angajaţilor condiţii optime de lucru!
Care este cea mai potrivită zonă din oraş?
Înainte de a semna un contract de închiriere pentru o clădire de birouri, antreprenorii trebuie să se gândească la zona în care îşi doresc să lucreze, dar şi la cât de accesibilă ar fi aceasta pentru toţi angajaţii pe care îi au. Bineînţeles, cea mai avantajoasă soluţie ar fi alegerea unei clădiri chiar în centrul oraşului, pentru că la ea ar putea ajunge oameni din toate colţurile Clujului, însă preţurile pentru imobilele situate central sunt destul de piperate. Mai mult, dimineaţa şi seara traficul poate deveni unul infernal, lucru pe care nu şi-l doreşte nimeni!
Spaţii de birouri în Cluj în funcţie de suprafaţa pe care se întind
Printre elementele de care mai trebuie să ţină cont oamenii de afaceri atunci când sunt în căutarea unor noi sedii în care să-şi desfăşoare activitatea se numără şi suprafaţa pe care acestea se întind. În acest sens, contractorii trebuie să se asigure că toţi angajaţii lor au la dispoziţie suficient spaţiu în care să se desfăşoare, indiferent de activităţile de care se ocupă zi de zi!
Utilităţi
Bineînţeles, spaţiile de birouri pe care vor să le închirieze oamenii de afaceri trebuie să fie dotate cu toate utilităţile necesare, astfel încât activităţile să poată începe încă de a doua zi. Conexiune la Internet, apă curent, electricitate şi, eventual gaz - toate acestea sunt foarte importante, contribuind la nivelul de confort de care se vor bucura viitorii chiriaşi!
Accesibilitate
Accesul către clădirile de birouri trebuie să se facă atât cu maşinile personale, cât şi cu mijloacele de transport în comun. Nu toată lumea dispune de autoturisme proprii, motiv pentru care este esenţial ca oamenii de afaceri să poată ajunge la serviciu şi cu autobuzul, microbuzul sau tramvaiul, în funcţie de caz.
Perioada de închiriere
Nu în ultimul rând, oamenii de afaceri trebuie să fie siguri că perioada de închiriere pentru spaţii de birouri în Cluj este una potrivită pentru nevoile lor de business. În acelaşi timp, trebuie să verifice dacă pot prelungi perioada de închiriere, dacă este cazul.
Punând pe hârtie toate detaliile importante, pe care trebuie să le verifice atunci când caută cele mai bune locaţii pentru birourile lor, oamenilor de afaceri le va fi mult mai uşor să ia decizia potrivită în acest sens!