Compania Be Proffice, liderul pieţei de birotică şi papetărie din România, a înregistrat un rulaj de 7 milioane euro în luna noiembrie a acestui an, cu 32 de procente mai mult faţă de media lunară de vînzări înregistrata în primele zece luni ale anului.
Birotica şi papetăria au reprezentat aproximativ 60% din încasările din noiembrie, în timp ce gama de IT a adus circa 25%. Diferenţa o reprezintă vînzările de mobilier de birou şi promoţionale. Gama de promoţionale este cea care a înregistrat cea mai puternică evoluţie pozitivă, dublîndu-şi rulajul datorită sezonului de iarnă care stimulează relaţionarea cu partenerii de afaceri. Gamele de papetărie, IT şi mobilă şi-au menţinut trendul de creştere manifestat în partea a doua a anului, dinamica faţă de luna octombrie fiind de 10%.
Trei sferturi din veniturile lunii noiembrie au fost realizate prin intermediul Office Express, canalul de vînzare către clienţii B2B, în timp ce Astra Plus a adus un sfert din rulaj, prin vînzări către revînzători şi mass market. O evoluţie extrem de bună înregistrează noul canal de vânzare - mail order - creşterile lunare fiind de peste 25%.
În primele nouă luni ale anului, Be Proffice a avut un rulaj de 45 milioane euro, din care 60% din birotică şi papetărie, 25% din vînzări de produse IT şi 7% din mobilier de birou.