Piaţa traducerilor se cifrează în jurul a 12-13 milioane de euro, a declarat directorul de marketing al firmei Babylon Consult, Robert Bălăşcan, citat de Agerpres. Principalii competitori sunt Altalingua, Consultia Grup, Creativ European Trust, Casa de Traduceri, Poliglot Babylon Consult, însă, potrivit lui Bălăşcan, o ierarhizare a acestora în funcţie de cifra de afaceri este mai greu de făcut, întrucât unele dintre firmele menţionate au şi alte obiecte de activitate, precum consultanţa în diferite domenii de activitate sau vânzarea de softuri. Anul 2005 a însemnat începutul unui boom în acest domeniu, când piaţa traducerilor în România s-a dublat ca cifră de afaceri, pe fondul creşterii concurenţei în acest domeniu. Potrivit directorului de marketing al firmei de traduceri, Babylon Consult a avut o creştere constantă, de aproximativ 30 la sută pe an.
"La jumătatea acestui an, însă, Babylon Construct a ajuns la o cifră de afaceri de 350.000 de euro, cu 40 la sută mai mare decât cea înregistrată în aceeaşi perioadă a anului trecut", a menţionat Bălăşcan. În acest an, Babylon Consult a oferit servicii de interpretariat la organizarea Summitului NATO de la Bucureşti.
Din portofoliul de clienţi ai firmei fac parte instituţii, companii, organizaţii şi asociaţii dintre cele mai diverse, între care Comisia Europeană, Parlamentul României, Administraţia Prezidenţială, Ambasada SUA la Bucureşti, AmCham, Asociaţia Producătorilor şi Importatorilor de Automobile, British American Tobacco, Centrul Român de Comerţ Exterior, Electrolux, Genco, ING Nederlanden Institutul de marketing MIA, Ministerul Afacerilor Externe, Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Tineretului, MobilRom, Monsanto România, Petrom SA, Philips România, Porsche România RAAA - Romanian Association of Advertising Agencies, Rompetrol SA, Sicomed SA.