Afacerile retailerului de bricolaj Bricostore România au scăzut cu 17% anul trecut, de la 754,4 milioa-ne lei în 2009, dar ar putea creşte uşor în acest an, a declarat Philippe Bresson, preşedintele grupului francez Bresson, din care face parte compania. El a afirmat că afacerile Bricostore România au fost afectate anul trecut atât de criză cât şi de extinderea unor competitori în oraşe unde Bricostore deţine magazine. Şeful Bricostore a spus că se aşteaptă la o creştere a rulajului în acest an, prognoză bazată pe politicile comerciale pe care le va implementa compania. Bricostore România a deschis, săptămâna trecută, a 15-a unitate a reţelei din România, la Drobeta Turnu Severin, în urma unei investiţii de opt milioane de euro.
"Ne-am propus să fim prezenţi în toate oraşele mari din România, dar numărul de unităţi pe care le vom deschide depinde de evoluţia pieţei de bricolaj, care s-a înjumătăţit în ultimii trei ani, la circa 1,5 miliarde euro", a spus Bresson, citat de Mediafax.
El a adăugat că retailerul va des-chide următorul magazin în 2012, fără să precizeze locaţia.
Bresson a participat marţi, la Bucureşti, la o conferinţă de presă organizată cu ocazia relansării magazinului din Băneasa, reamenajat în urma unei investiţii de un milion de euro.
Compania va mai aloca în acest an 5-6 milioane de euro pentru modernizarea şi extinderea magazinului din Pantelimon.
"Principalul obiectiv al Bricostore este să rămână o companie profitabilă şi independentă în ţările în care este prezentă", a mai spus Bresson.
Bricostore are magazine în România, Ungaria şi Croaţia şi este deţinut de familia Bresson.