Marca Napolact, una dintre cele mai vechi şi consistente mărci de lactate româneşti, avea nevoie de împrospătare la nivelul identităţii vizuale. Pînă recent, poziţionarea era construită în mintea tuturor consumatorilor strict pe experienţa produsului, fiind bazată în mare parte pe atribute precum gust, calitate, consistenţă etc.
Napolact şi Propaganda şi-au început colaborarea în 2005, iar proba acestei colaborări a fost chiar procesul de rebranding, test trecut cu succes. De atunci, proiectele au luat amploare, iar comunicarea s-a închegat conform planificării puse la punct de agenţie şi client, începînd cu procesul de rebranding (logo nou, ambalaje noi), continuînd cu o campanie locală de anunţare a noilor ambalaje (POSM-uri, presa, tranzit) şi culminînd cu spot-ul TV de imagine.
Rebranding-ul a fost un proiect migălos, fiind regîndite ambalajele pentru peste 30 de produse distincte. Pentru multe dintre ele s-au găsit şi denumiri noi, unele foarte originale, şi cel mai important..."româneşti", potrivite şi reprezentative pentru brand: iaurt Zdravan, iaurt Numa" Bun, iaurt Uşurel, smîntînă Prima sau smîntîna Gospodar.
Spotul TV "Mărturia" a fost filmat la finalul anului trecut cu ajutorul casei de producţie Trilogy şi a echipei germane formate din Corinna Winter - regizor şi Jonas Scholz - director de imagine. Cunoscutul artist Dumitru Fărcaş a semnat în premieră coloana sonoră a unui spot românesc, acesta fiind de altfel şi un fidel consumator al produselor Napolact.