Veniturile din prime brute subscrise ale Allianz-Ţiriac Asigurări s-au situat la 293,4 milioane de euro echivalent lei, în perioada ianuarie-septembrie 2007, sumă care reprezintă un avans de aproximativ 24 de procente comparativ cu aceeaşi perioadă din anul 2006, se arată într-un comunicat al Allianz-Ţiriac Asigurări. Creşterea a fost susţinută, în principal, de evoluţia pozitivă a veniturilor realizate din vânzările de asigurări de bunuri şi proprietăţi, respectiv de poliţe auto - casco şi răspundere civilă. Pe segmentul asigurărilor generale, subscrierile realizate în primele trei trimestre din 2007 s-au situat la echivalentul în lei a 271,2 milioane de euro, valoare cu aproape 55 milioane euro (peste 127 milioane lei) mai mare decât cea înregistrată în perioada ianuarie-septembrie 2006. Clasa de asigurări auto continuă să deţină cea mai importantă pondere (apoximativ 60 la sută) în structura portofoliului de asigurări generale a Allianz-Ţiriac Asigurări. Veniturile reprezentând prime brute subscrise în contul poliţelor casco în primele 9 luni ale anului curent au depăşit 163 milioane de euro (538,6 milioane de lei), faţă de cele circa 124 milioane euro (438 milioane lei) subscrise în aceeaşi perioadă din 2006. Pe segmentul asigurărilor de răspundere civilă pentru prejudicii produse terţilor din accidente auto, subscrierile companiei au înregistrat un plus de 12 milioane de euro (creştere de 37 la sută în euro), până la valoarea de 46 milioane de euro (151 milioane lei), aferentă perioadei ianuarie-septembrie 2007.
Cu aceste rezultate, Allianz-Ţiriac Asigurări rămâne cel mai important asigurător de autovehicule din România, se precizează în comunicat. Pe segmentul asigurărilor de viaţă, vânzările de poliţe de asigurări cu componentă investiţională (tip unitlinked) au generat venituri mai mari cu 44 la sută în primele nouă luni din acest an, comparativ cu perioada similară a anului trecut, ajungând la 15,5 milioane euro. În schimb, primele brute subscrise pe clasele de asigurări de viaţă tradiţionale s-au redus până la un nivel de 6,7 milioa-ne euro. "Această situaţie a fost generată de faptul că unele poliţe de asigurări de grup nu au fost reînnoite, în condiţiile în care preţul rămâne criteriul determinant în evaluarea de către angajatori a ofertelor de poliţe de asigurări de grup", se mai arată în comunicatul asigurătorului. Per total, valoarea subscrierilor Allianz-Ţiriac Asigurări pe segmentul asigurărilor de viaţă aferente perioadei ianuarie-septembrie 2007 s-a situat la un nivel de 22,2 milioane de euro(73,3 milioane lei), cu aproximativ două milioane euro mai mult decât în aceeaşi perioadă a anului 2006. Potrivit comunicatului, compania îşi conservă şi poziţia de lider de piaţă pe segmentul asigurărilor de bunuri şi proprietăţi (asigurări agricole incluse), sector care a adus vânzări de poliţe de 53 milioane euro (peste 175 milioane lei), reprezentând aproape 20 la sută din totalul primelor de asigurări generale subscrise ale Allianz-Ţiriac în perioada 1 ianuarie-30 septembrie 2007.