Allianz-Ţiriac a despăgubit în perioada ianuarie-septembrie 2024 aproximativ 5.500 de proprietari de locuinţe în baza poliţelor facultative, cu un total de aproximativ 36 de milioane de lei. Cele mai frecvente daune au fost cauzate de inundaţii provocate de apa de conductă, de furtună, vijelii şi de avariile la instalaţiile din locuinţe, potrivit unui comunicat primit la redacţie.
Pe de altă parte, cea mai mare despăgubire s-a situat la 600.000 de lei şi a fost plătită de Allianz-Ţiriac ca urmare a unui incendiu. În acest caz sumă despăgubită a fost de 800 de ori
mai mare decât costul asigurării.
"O locuinţă înseamnă mai mult decât patru pereţi - este locul în care se află siguranţa şi liniştea unei familii. De aceea, produsul nostru My Home este conceput să completeze protecţia oferită de PAD, să acopere riscurile cotidiene şi să ofere soluţii rapide şi eficiente. Suntem mândri că putem oferi nu doar siguranţă financiară în caz de dezastru, ci şi servicii prompte şi de calitate care vin în sprijinul clienţilor noştri, pentru a-şi proteja cu adevărat casa şi bunurile", afirmă Daniela Covăcescu, Director de Operaţiuni, Allianz-Ţiriac Asigurări.
Prin serviciul Claims Tracker, clienţii îşi pot vedea statusul dosarului de daună şi primesc un răspuns din partea Allianz-Ţiriac în maximum 2 ore de la încărcarea tuturor documentelor necesare.
În plus, acest serviciu le oferă acces la informaţii actualizate despre stadiul dosarului, facilitând un proces transparent şi eficient. Pentru incidentele care necesită intervenţia unui specialist la domiciliu, clienţii au acces la reparaţii rapide în termen de două ore, prin intermediul serviciului de asistenţă de urgenţă. Fiecare client are dreptul la patru intervenţii anuale, acoperind diverse probleme legate de locuinţă, de la spargeri de ţevi la defectarea echipamentelor electrocasnice.
În ce priveşte preţul unei asigurări facultative emisă de Allianz-Ţiriac, prima medie se situează între 41 şi 46 de lei pe lună. Peste 90% din clienţii Allianz-Ţiriac, aleg pachetul My Home Max care oferă o protecţie completă (de la acoperire pentru pagubele generate de fenomene naturale, incendiu, furt, vandalism, până la protecţie suplimentară pentru bunuri, răspunderea civilă legală, valabilă pentru proprietar şi membrii familiei aflaţi în îngrijire, până la servicii de asistenţă de urgenţă la domiciliu).
Asigurarea My Home oferă o protecţie completă pentru locuinţe şi suplimentează asigurarea obligatorie PAD, care acoperă doar riscurile de cutremur, inundaţii şi alunecări de teren. My
Home extinde această protecţie la riscuri precum incendiu, furt, vandalism, scurtcircuit sau furtună. De asemenea, include o componentă de răspundere civilă, care acoperă pagubele
provocate vecinilor sau terţilor şi serviciul de asistenţă la domiciliu.
Asigurarea obligatorie PAD protejează locuinţele doar împotriva a trei riscuri majore:
cutremur, inundaţii şi alunecări de teren, cu o despăgubire maximă de 20.000 de euro, în funcţie de tipul construcţiei. PAD este o poliţă standardizată, reglementată prin lege şi nu acoperă alte riscuri frecvente care pot afecta o locuinţă.
Allianz-Ţiriac oferă gratuit poliţa PAD clienţilor existenţi care încheie o asigurare facultativă de locuinţă până la finalul anului.
Pentru a încuraja comportamentul responsabil prin asigurare, Allianz-Ţiriac oferă gratuit poliţa PAD, cu valabilitate de un an, clienţilor existenţi care încheie o asigurare facultativă
My Home până la finalul anului.
Campania se adresează clienţilor persoane fizice care au deja în portofoliul lor alte produse de asigurare de la Allianz-Ţiriac, precum asigurări de viaţă, auto, sănătate sau călătorie. De
asemenea, sunt eligibili şi cei care doresc să asigure un alt imobil decât cel deja asigurat la Allianz-Ţiriac.
În plus, în sprijinul comunităţilor afectate de inundaţiile din septembrie 2024, compania a oferit 3.030 de poliţe PAD gratuite, în colaborare cu Crucea Roşie Română, şi a donat
30.000 de euro către UNICEF pentru susţinerea copiilor din zonele calamitate.