Amadeus şi Off Airport Check-In Solutions (OACIS) au lansat serviciul de check-in de tip "pop up", permiţând călătorilor să efectueze operaţiunile de check-in şi să-şi lase bagajele în orice loc, în afara aeroportului, indiferent cu ce companie aeriană vor zbura, potrivit unui comunicat de presă remis Redacţiei.
Check-in-ul este complet mobil şi poate fi setat în orice loc. OACIS verifică atât călătorii cât şi bagajele lor, transportă în siguranţă geamantanele la aeroport şi le introduce direct în sistemul de bagaje al aeroportului, informează sursa.
Matthew Lee, CEO, OACIS, a transmis: "Călătorii îşi pot lăsa bagajele într-o locaţie convenabilă, pot profita din plin de activităţi fără să care bagajele cu ei, pot veni la aeroport fără a fi nevoiţi să stea la coadă la biroul de check-in şi să se bucure de zborul lor, ştiind că bagajele lor vor fi gata pentru ei la destinaţie. Pentru a oferi acest serviciu, avem nevoie de partenerul potrivit, iar Amadeus este alegerea potrivită ".
Conform sursei, pentru a livra serviciul de check-in în afara aeroportului, OACIS utilizează Amadeus ACUS, care permite accesul la sistemele de procesare a operaţiunilor pasagerilor din orice locaţie, la cerere. Cu ACUS, OACIS poate accesa orice sistem de check-in unei companii aeriene în cloud, doar un laptop şi acces la internet.
Sarah Samuel, Head of Airport IT Sales, Asia Pacific of Amadeus, spune: "În trecut, companiile aeriene şi aeroporturile erau constrânse de lipsa inovaţiilor şi de tehnologiile moştenite, dar acum tehnologia de vârf precum cloudul permite apariţia de noi oportunităţi şi modele de afaceri, cum ar fi OACIS. Acum, putem transforma experienţele de călătorie, prin colaborarea cu parteneri inovatori. Prin acest parteneriat, companiile aeriene nu mai sunt restricţionate în privinţa modului în care gestionează fluxul de pasageri. Cu OACIS, aceştea pot fi agile în ofertele lor de servicii, pot înlătura cozile şi aglomeraţia în aeroporturi şi pot oferi călătorilor o experienţă mai bună."
Potrivit sursei citate, serviciul este lansat în Australia, dar OACIS intenţionează să se extindă în Noua Zeelandă şi alte pieţe în următoarele 12-18 luni.