Operaţiunile din ţara noastră ale agenţiei de turism online, Paravion, au crescut cu 20% anul trecut, faţă de anul precedent, ajungând la circa 55 de milioane de euro. Afacerile totale ale agenţiei au ajuns, în 2016, la aproximativ 78 milioane de euro.
Activă şi pe piaţa din Turcia cu portalul de turism Bavul.com, agenţia a ajuns pe această piaţă la afaceri de 23 milioane de euro.
Raportat la rezultatele înregistrate în România, biletele de avion au reprezentat cel mai bine vândut produs din portofoliul Paravion, generând 84% din business-ul companiei. Topul este completat de city break-uri, vacanţe şi hoteluri, urmate de segmentele serviciilor adiţionale, precum asigurările de călătorie, care au fost la mare căutare în rândul turiştilor.
Remus Vişan, director general al Paravion, a declarat: "În 2016, tranzacţiile finalizate de pe dispozitivele mobile au înregistrat o creştere de 400% comparativ cu anul precedent, o evoluţie foarte frumoasă, la care ne aşteptam, având în vedere investiţiile realizate pe acest segment şi faptul că online-ul continuă să-şi păstreze dinamica cu care ne-a obişnuit. Suntem în perioada în care mobilitatea începe să traseze trendurile în materie de turism digital".
De asemenea, numărul tranzacţiilor de căutare generate de clienţii Paravion în 2016 a atins pragul de 175 de milioane de căutări, în creştere cu circa 40% faţă de anul precedent.
Amsterdam a fost, anul trecut, destinaţia preferată de clienţii agenţiei.
Director general al Paravion a mai adăugat: "Capitala Olandei s-a remarcat drept cea mai populară destinaţie în rândul românilor în 2016, datorită ofertelor avantajoase pentru biletele de avion disponibile pentru această destinaţie în portofoliul Paravion, dar şi ca urmare a renumelui câştigat de Amsterdam ca fiind unul dintre oraşele în care odată ajuns, îţi doreşti să rămâi pe termen nedeterminat. În topul destinaţiilor către care au zburat românii anul trecut au intrat şi Istanbul, Munchen, Paris şi Frankfurt".
Potrivit agenţiei, în 2015, primele două poziţii ale topului erau completate de aceleaşi oraşe, cu menţiunea că Istanbul conducea topul. După Istanbul şi Amsterdam, românii au mai zburat spre Paris, Viena - care anul acesta a ieşit din top 5, şi Munchen.
Conform datelor agenţiei, la nivelul bugetelor medii alocate de români în 2016, acestea diferă în funcţie de tipul de vacanţă pentru care au optat. Astfel, pentru un city break, turiştii au plătit, în medie, circa 240 de euro de persoană, tarif ce a inclus bilete de avion dus-întors şi două nopţi de cazare la hotel de 3stele, cu mic dejun inclus, în timp ce pentru pachetele de tip charter, turiştii au pus deoparte 600 de euro de persoană. Tariful a inclus transportul cu avionul, transfer de la şi către aeroport şi şapte nopţi de cazare la hotel de 4stele, cu demipensiune.
Remus Vişan a declarat: "Au fost şi români care au optat pentru destinaţii atipice, precum cele exotice. Pentru biletele de avion dus-întors către o destinaţie exotică, transferul de la şi către aeroport şi şapte nopţi de cazare la hotel de 4stele, cu demipensiune, turiştii au alocat un buget mediu de 1.600 de euro de persoană".
Bugetul mediu alocat pentru cumpărarea biletele de avion de catre turiştii români a fost de aproximativ 260 de euro de persoană pentru companiile de linie, Paravion înregistrând o creştere semnificativă pentru destinaţiile din afara Europei. Pentru biletele de avion low cost, românii au alocat circa 94 de euro de persoană.
Conform datelor companiei, aproximativ 35% din totalul pachetelor vândute în 2016 au fost rezervate în lunile mai şi iunie, preponderent pentru vacanţe de tip charter. Octombrie şi noiembrie au fost lunile cu cele mai multe rezervări în materie de bilete de avion, fiecare generând aproximativ 12% din totalul rezervărilor din 2016.
Aproximativ 70% din totalul pachetelor turistice vândute de agenţie în 2016 au fost achiziţionate în două rate, prima reprezentând avansul la înscriere, iar a două fiind diferenţa achitată cu două săptămâni înainte de plecare, potrivit Paravion.
Pentru 2017 reprezentanţii companiei mizează pe o evoluţie constantă. Remus Vişan a precizat: "Anul acesta ţintim o creştere de 30% a afacerilor Paravion pe România, de până la 70 de milioane de euro, dar şi un avans al afacerilor Bavul.com, de până la 29 de milioane de euro".
Paravion operează pe mai multe pieţe din Europa de Est şi în Turcia, oferind servicii precum rezervări de bilete de avion, vacanţe, închirieri auto şi hotel.
1. new concept travel
(mesaj trimis de adina în data de 30.03.2017, 20:33)
Pe piata turistica din Romania activeaza multe firme neserioase. Am lucrat o vreme la New concept travel, agentie pastorita de malin malineanu si cristina ene. Oameni falsi, aroganti si asupritori, cu o atitudine foarte urata fata de angajati, in special cristina ene
2. new concept travel
(mesaj trimis de adina în data de 30.03.2017, 20:33)
Pe piata turistica din Romania activeaza multe firme neserioase. Am lucrat o vreme la New concept travel, agentie pastorita de malin malineanu si cristina ene. Oameni falsi, aroganti si asupritori, cu o atitudine foarte urata fata de angajati, in special cristina ene