BT Pay şi BT Go înlocuiesc treptat BT24 şi NeoBT, devenind singurele aplicaţii prin care clienţii persoane fizice şi firme vor face banking cu Banca Transilvania, potrivit unui comunicat emis redacţiei. Migrarea se desfăşoară în etape, începând cu această lună şi se va încheia în octombrie 2025.
Pentru Banca Transilvania, migrarea înseamnă concentrarea serviciilor în două super-app-uri care vin constant cu funcţionalităţi noi, iar pentru utilizatori, experienţe de banking simplificate.
Utilizatorii vor primi de la Banca Transilvania - prin email, SMS sau prin intermediul aplicaţiilor - informaţii despre trecerea la BT Pay şi BT Go.
Iată propoziţiile corectate pentru a respecta recomandările de siguranţă pentru clienţi:
Analizaţi cu atenţie mesajele primite prin orice canal de comunicare, mai ales dacă se referă la migrarea contului sau aplicaţiile băncii.
Verificaţi cu atenţie comunicările care par să provină de la BT, fie că sunt trimise prin email, telefon, SMS, WhatsApp, Telegram, social media etc., în cazul în care vă trezesc suspiciuni. Dacă aveţi dubii, raportaţi imediat frauda utilizând detaliile de contact ale băncii: 0264 308 055 sau contact@btrl.ro.
Banca Transilvania nu solicită niciodată, prin niciun canal de comunicare, date personale sau detalii de acces în aplicaţiile bancare ale clienţilor.
BT nu cere instalarea de aplicaţii prin intermediul link-urilor trimise în mesaje. Fiţi atenţi la orice astfel de solicitare.
Accesaţi site-ul oficial al Băncii Transilvania pentru informaţii actualizate despre siguranţa în aplicaţiile BT, siguranţa online şi procesul de migrare.
Creşterea semnificativă a numărului de utilizatori BT Pay şi BT Go a contribuit la accelerarea gradului de digitalizare a clienţilor Băncii Transilvania, care a depăşit 90%, precum şi la schimbarea unor comportamente în relaţia cu banii şi cu banca - de la plata contactless cu telefonul, deschiderea de cont curent, generarea de carduri 100% online până la emiterea de facturi de către antreprenori.
Opinia Cititorului