Apple a anunţat, miercuri, că în următoarele săptămâni va începe aplicarea noii reguli de notificare privind confidenţialitatea datelor, contestată de companii precum Facebook pe motiv că le va afecta vânzările, transmite Reuters, citat de news.ro.
Notificările vor deveni obligatorii atunci când sistemul de operare iOS 14.5 va deveni disponibil, în următoarele săptămâni, dar Apple nu a oferit o dată exactă.
Aceste notificări, care vor fi făcute o singură dată, vor cere dezvoltatorilor de aplicaţii să ceară permisiunea utilizatorilor înainte ca o aplicaţie să le urmărească activităţile, între aplicaţiile şi site-urile altor companii.
Experţii în industria publicităţii au afirmat că avertismentul ar putea să îi determine pe mulţi utilizatori să refuze să îşi dea acordul.
Apple a anunţat această măsură în iunie anul trecut, dar a declarat în septembrie că va întârzia modificarea pentru a da timp agenţilor de publicitate digitală să se adapteze.
Unii dezvoltatori afişează deja notificarea în mod voluntar. Apple a spus că oferă dezvoltatorilor instrumente de publicitate alternative înainte de schimbare.
Un instrument oferă agenţilor de publicitate care rulează anunţuri de instalare a aplicaţiilor posibilitatea de a vedea câte persoane au instalat o aplicaţie după campania publicitară, fără a divulga informaţii despre utilizatorii individuali.
Un alt instrument numit managementul clicurilor private oferă agenţilor de publicitate o modalitate de a măsura când un utilizator face clic pe un anunţ în interiorul unei aplicaţii şi este dus la o pagină web, dar fără a dezvălui date despre utilizatorul individual.
Deşi instrumentele sunt destinate a fi utilizate de dezvoltatorii de software, Apple a adăugat miercuri informaţii despre acestea la unul dintre ghidurile sale de confidenţialitate.
Facebook a anunţat în decembrie că intenţionează să afişeze notificarea pop-up, deoarece nu doreşte ca utilizatorii de iPhone-uri să piardă accesul la aplicaţiile sale.
1. Boicotați aceste aplicații
(mesaj trimis de Cristian în data de 08.04.2021, 07:39)
Boicotați aceste aplicații intruzive în viața privată. Dezinstalati tot, puneți un serviciu VPN și refuzați să faceți jocul acestor corporații intruzive.
Taiati-le macaroana acestor capitaliști lacomi după profit obținut în mod necinstit prin spionaj tehnologic de masă.
2. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 08.04.2021, 11:20)
HA HA! HA! HALAL! Cere permisiunea, dar de n-o dai, adio aplicatie, film etc! Lectia GO-Google! Confidentialitate? Ce-i aia?
3. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 08.04.2021, 16:58)
Verifica cineva timpul de publicitate utilizat ABUZIV de catre canalele de televiziune?
Sunt canale tv multuplicate la 4 sau 5 care ruleaza aceleasi vesnice seriale si publicitate la greu. Probabil ca taxele le platesc in afara Romaniei!
Un canal de stiri are cheltuieli mai mari insa, un canal de "filme" seriale vesnic in rulare ce cheltuieli are?
4. Oamenii sunt stresati de aceleasi spoturi de 3-4 o
(mesaj trimis de Spot TV de Maxim 2 ori / ora în data de 08.04.2021, 17:03)
Vrem sa fim sanatosi! 20% dintr-o ora este foarte mult pentru publicitatea tv! Se folosesc aceleasi voci, multe dintre ele foarte false si obositoare!
Am ajuns sa NU mai cumparam produsele respective sau sa intram in acele magazine!
Platim Abonanentul de Cablu ori cel Telefonic, de ce sa ne fie furat TIMPUL ori DATELE?