În urma deciziei CEO-ului Asahi Europe & International, Paolo Lanzarotti, de a se retrage din activitatea executivă, Asahi Group Holdings (AGH) l-a promovat pe românul Dragoş Constantinescu în funcţia de CEO al operaţiunilor sale europene şi internaţionale (cu excepţia Japoniei, Australiei şi Asiei), începând cu 1 aprilie 2025, conform unui comunicat transmis redacţiei.
Totodată, Dragoş va deveni membru al Consiliului Executiv al AGH, cu sediul central în Tokyo. Românul a condus operaţiunile locale ale Ursus Breweries şi pe cele ale Dreher din Ungaria între 2019 şi 2021, după care a preluat rolul de Managing Director pentru operaţiunile Asahi Europe & International din Germania, Austria, Republica Cehă şi Slovacia. Micha³ Mrowiec, care a condus Ursus Breweries din 2023, va prelua funcţia deţinută anterior de Dragoş, devenind CEO pentru Asahi în Republica Cehă, Slovacia, Germania şi Austria. Numirea unui nou Managing Director pentru Ursus Breweries va fi anunţată în curând.
"Sunt încântat să preiau această nouă provocare şi să lucrez alături de colegii talentaţi din Asahi Europe & International şi din cadrul întregului grup. Este un privilegiu să conduc afacerea noastră europeană în plină expansiune şi să coordonez numeroase iniţiative de impact axate pe oameni şi pe planetă. Aştept cu nerăbdare să contribui la creşterea viitoare a mărcilor noastre globale şi locale şi să oferim consumatorilor şi mai multe opţiuni, printr-un portofoliu divers adaptat diferitelor stiluri de viaţă şi ocazii", a declarat Dragoş Constantinescu, CEO al Asahi Europe & International, în comunicat.
De când a devenit liderul Ursus Breweries în 2023, Micha³ Mrowiec a contribuit la o creştere semnificativă a afacerii şi a condus echipa din România prin multe iniţiative de succes.
"M-am bucurat de timpul petrecut în România, iar faptul că am făcut parte din echipa care a lucrat la implementarea sistemului DRS a fost o experienţă atât educativă, cât şi valoroasă. Împreună cu echipa mea, am realizat, din nou, că berea înseamnă mai mult decât un produs - reprezintă o oportunitate de a reuni oamenii, de a crea conexiuni pline de sens şi de a descoperi idei noi. Pe măsură ce pornesc într-o nouă călătorie, aş dori să spun că sunt foarte recunoscător pentru realizările echipei mele şi sunt sigur că afacerea noastră va continua să inoveze şi să ofere consumatorilor experienţe deosebite", a declarat Micha³ Mrowiec, Country Manager pentru Republica Cehă, Slovacia, Germania şi Austria.
Opinia Cititorului