Auchan România, unul dintre cei mai importanţi retaileri, recunoscut pentru preţurile mici, gamele adaptate şi inovaţia comercială, îşi reafirmă angajamentul pentru incluziunea profesională a persoanelor cu dizabilităţi şi anunţă disponibilitatea a 100 de noi locuri de muncă pentru acestea, în întreaga reţea, potrivit unui comunicat emis redacţiei. Rolurile disponibile sunt deschise în toate magazinele Auchan şi ATAC, în sediul central al companiei, inclusiv în cele mai noi locaţii ale retailerului - supermarketul Auchan Sky Garden şi ATAC Chitila. Printre posturile disponibile se numără: operator de vânzări polivalent, consilier clienţi la casele de marcat, în magazine, precum şi achizitor, specialist aprovizionare, manager dinamică comercială, specialist suport tehnic, IT Business Analyst, etc. în sediul central.
În prezent, peste 140 de angajaţi cu dizabilităţi fac parte din echipele Auchan România, aceştia fiind integraţi în aproape 40 de locaţii din principalele oraşe ale ţării. Persoanele cu dizabilităţi ocupă o varietate de roluri în companie, de la operator de vânzări polivalent şi consilier clienţi case (la casele de marcat) până la funcţii de casier, agent securitate, decorator, bucătar, tehnician întreţinere, şef de echipă, specialist control selectiv, analist performanţă, manager departamente comerciale.
"Ne dorim să oferim un mediu de lucru incluziv, în care fiecare persoană să se simtă valorizată şi să aibă oportunităţi reale de acces la un loc de muncă şi la dezvoltare profesională. La Auchan, diversitatea şi echitatea sunt valori esenţiale, iar fiecare coleg contribuie la succesul nostru comun. Noile locuri de muncă dedicate persoanelor cu dizabilităţi sunt parte din angajamentul nostru de a sprijini integrarea acestora pe piaţa muncii şi de a le asigura un loc de muncă stabil, sigur şi adaptat nevoilor lor, iar în acest sens ne bucurăm să avem şi sprijinul partenerilor noştri de la Consiliul Naţional al Dizabilităţii din România," a declarat Adina Nanu, Director Resurse Umane şi Transformare Auchan România.
Desemnat Angajator de Top în România pentru al treilea an consecutiv, retailerul pune accent pe dezvoltarea profesională şi oferă angajaţilor săi un mediu de lucru motivant, alături de numeroase beneficii.
Angajaţii Auchan au la dispoziţie un pachet complet de beneficii, similar pentru toţi colegii. Persoanele cu dizabilităţi primesc, conform legislaţiei, trei zile suplimentare de concediu anual, alături de avantajele standard oferite de companie, precum:
●Pachet salarial atractiv, bonusuri de performanţă şi sporuri plătite pentru orele lucrate în weekend, de noapte şi de sărbători legale.
●Tichete de masă (40 ron/zi), primă de vacanţă (minim 50% din salariu, în funcţie de vechimea în companie), prime de Paşte şi de Crăciun, prime pentru zile speciale din viaţa angajatului.
●Asigurare de sănătate, stomatologică şi asigurare de viaţă.
●Minim 23 zile de concediu de odihnă, zi liberă de ziua de naştere şi alte zile libere pentru evenimente speciale.
●Plata în avans a maxim 50% din salariu, la nevoie
●Discount de 5% la achiziţiile din Auchan.
●Oportunităţi de avansare şi dezvoltare a carierei.
Persoanele cu dizabilităţi interesate de aceste oportunităţi de angajare sunt încurajate să aplice online completând formularul dedicat: https://cariere.auchan.ro/startalents/incluziune-persoane-cu-dizabilitati sau să trimită CV-ul la adresa de e-mail: recrutare@auchan.ro. De asemenea, candidaţii se pot prezenta în magazinele Auchan din întreaga ţară pentru a primi mai multe informaţii şi suport în procesul de recrutare.
Prin această iniţiativă, Auchan România îşi reafirmă poziţia ca angajator responsabil, care promovează egalitatea de şanse şi susţine accesul tuturor la un loc de muncă stabil şi sigur. În acest sens, în echipa Auchan, sunt integrate persoane cu diverse tipuri de dizabilităţi.
De asemenea, ca parte a angajamentului pentru accesibilitate şi incluziune, Auchan a implementat soluţii menite să faciliteze şi experienţa de cumpărături pentru persoanele cu dizabilităţi. În urma parteneriatului cu Consiliul Naţional al Dizabilităţii din România (CNDR) şi Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC), compania a lansat un program pilot pentru noile standarde de accesibilitate în retail, începând cu hipermarketul Auchan Berceni. Pe baza acestui model, Auchan a extins treptat măsurile dedicate accesibilităţii în toate unităţile sale, asigurând astfel un parcurs la cumparaturi facil si incluziv pentru toţi clienţii săi prin locuri de parcare conform normativului, zone speciale de pick-up şi drop off pentru taxi & ridesharing, culoar tactil pentru nevăzători, serviciu de însoţire la cumpărături, coşuri de cumpărături speciale pentru persoanele în fotoliu rulant, cod QR pe vitrine cu apelare directă către serviciul clienţi, acces facil la cântarul din zona de legume & fructe, case de marcat dedicate, cu spaţii mai largi, precum şi rampă dedicată de acces la zona SGR.