Banca Transilvania şi OTP Bank România informează clienţii cu privire la procesul de integrare, în urma căruia cele două instituţii vor deveni o singură bancă, începând cu 28 februarie 2025, potrivit unui comunicat emis redacţiei. În perioada 28 februarie - 2 martie, vor avea loc operaţiuni tehnice pentru finalizarea fuziunii, iar băncile anunţă măsuri pentru a reduce impactul asupra clienţilor. Clienţii OTP Bank România vor putea efectua operaţiuni bancare în sucursale sau prin aplicaţiile online ale băncii până vineri, 28 februarie, ora 12.00. Cardurile OTP Bank România vor funcţiona până sâmbătă, 1 martie, ora 21.30, iar începând de duminică, 2 martie, ora 7.00, clienţii vor putea folosi noile carduri emise de Banca Transilvania. De luni, 3 martie, aceştia vor avea acces la toate serviciile şi produsele Băncii Transilvania.
În vederea tranziţiei, clienţii sunt sfătuiţi să îşi preia din timp cardurile BT, care vor înlocui cardurile OTP Bank România. Informaţii despre locaţiile de unde acestea pot fi ridicate sunt disponibile pe site-ul Băncii Transilvania, în sucursalele sau agenţiile BT/OTP Bank România.
Pentru a putea utiliza noile carduri începând cu 2 martie, ora 7.00, acestea trebuie activate la un bancomat BT. Cardurile digitale vor putea fi folosite prin aplicaţia BT Pay, disponibilă în Google Play, App Store sau Huawei App Gallery.
Banca Transilvania şi OTP Bank România atrag atenţia asupra riscului unor tentative de fraudă pe fondul schimbărilor din această perioadă. Clienţii sunt sfătuiţi să fie vigilenţi la mesajele primite, deoarece persoane rău intenţionate pot încerca să imite comunicarea oficială a băncii.
BT subliniază că nu va solicita niciodată informaţii confidenţiale precum datele cardului, conturi bancare, date de logare sau realizarea unor transferuri. De asemenea, clienţii nu trebuie să acceseze link-uri suspecte sau să descarce aplicaţii care permit controlul de la distanţă al telefonului sau laptopului.