Bancpost a lansat o nouă campanie de imagine "Te vedem aşa cum eşti tu" ce pune accent pe abordarea personalizată a băncii în relaţia cu clienţii. Campania se axează pe o înţelegere profundă a clienţilor, a aşteptărilor şi nevoilor lor individuale, dincolo de cifrele statistice din studii şi cercetări clasice de piaţă.
Noua campanie de imagine consolidează orientarea Bancpost către client şi către înţelegerea nevoilor reale şi actuale ale acestuia, potrivit Aurei Toma, Director Executiv Marketing şi Comunicare în cadrul Bancpost.
Aceasta a declarat: "Oamenii vor ca banca să îi susţină, să îi ajute să îşi pună în aplicare planurile. Peste 70% dintre clienţii bancarizaţi îşi doresc o relaţie personalizată cu banca. Adică, îşi doresc să fie ascultaţi, înţeleşi şi trataţi individual, cu particularităţile, dorinţele şi planurile lor specifice. În spatele fiecărui CNP este de fapt omul, clientul nostru. Cunoaşterea lui, dincolo de informaţiile standard necesare la iniţierea unei relaţii cu banca, oferă avantajul competitiv de a veni în întâmpinarea nevoilor lui reale, cu produse şi servicii specifice".
Noul slogan "Bancpost. Banca ta. Şi a ta. Şi a ta." sintetizează orientarea către fiecare client şi reflectă o manieră personalizată de interacţiune cu acesta. În fapt, noua campanie este ancorată în ceea ce Bancpost îşi asumă de peste 24 de ani ca model de business: construirea unui parteneriat solid cu clientul, toate acţiunile băncii fiind concentrate în această direcţie.
Aura Toma a adăugat: "Platforma creativă de comunicare este inspirată din realitatea cotidiană. Fiecare dintre noi are o personalitate în sine care transcede stereotipurile şi tipologiile predefinite. Calitatea unui partener este să vadă dincolo de categorie, să vadă de fapt omul în individualitatea lui, în practică, şi nu în teorie. Dialogul pe care îl avem cu clienţii susţine mesajul central al campaniei: la Bancpost, te vedem aşa cum eşti tu, cu adevărat". Noua campanie de imagine este comunicată prin intermediul principalelor staţii TV, panotaj stradal, reviste şi ziare centrale, precum şi în mediul online.