Banca Comercială Română (BCR) a organizat pe 8 martie o acţiune inedită în trei pieţe din ţară - Piaţa Obor din Bucureşti, Piaţa Mărăşti din Cluj-Napoca şi Piaţa Alexandru cel Bun din Iaşi - transformând tradiţionala tarabă de flori într-un spaţiu de conversaţie despre bani, potrivit unui comunicat emis redacţiei. Peste 20.000 de oameni au primit flori în schimbul unui dialog despre educaţie financiară, alături de experţii BCR şi vedetele prezente la eveniment.
Piaţa a fost aleasă ca loc simbolic, unde oamenii vin pentru produse proaspete şi sfaturi despre cumpărături inteligente. Între orele 8:00 şi 15:00, vizitatorii au avut ocazia să discute cu specialiştii BCR despre gestionarea banilor, economisire şi planificare financiară, într-un cadru relaxat. Conversaţiile au subliniat trei principii esenţiale: importanţa unui buget lunar bine structurat, planificarea cumpărăturilor pentru evitarea cheltuielilor impulsive şi necesitatea unui fond de rezervă pentru independenţă financiară.
"Educaţia financiară poate începe oriunde, chiar şi la o tarabă de flori, în mijlocul pieţei. Prin această acţiune, ne dorim să transmitem un mesaj clar: fiecare dintre noi merită să aibă control asupra banilor şi asupra viitorului său financiar. Nu este niciodată prea devreme sau prea târziu să îţi planifici finanţele. Poate fi vorba de un fond de rezervă, de stabilirea unor obiective clare sau de gestionarea atentă a cheltuielilor zilnice. Important este să începi şi să ai încredere în tine. Când ai un plan şi eşti pregătit, orice vis devine realizabil", a declarat Nicoleta Deliu Paşol, Head of Communication & CSR BCR, conform aceleiaşi surse.
Prin programul "Şcoala de Bani", BCR a sprijinit aproape 2 milioane de români în îmbunătăţirea abilităţilor de gestionare a finanţelor personale. Acţiunea din 8 martie marchează un nou pas în direcţia apropierii discuţiilor despre bani de oameni, direct în comunităţi. La fel ca florile, şi viitorul financiar are nevoie de grijă pentru a înflori.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 12.03.2025, 14:48)
iar daca telefoneaza azi o persoana liniei dedicate este informata ca au fost niste erori prin coturi dar se vor remedia.