Brandstalk a dezvoltat pentru clientul BSH Electrocasnice campania de lansare pe piaţa românească a primelor combine frigorifice Bosch de clasă energetică A+++, informează un comunicat de presă.
Pentru a susţine lansarea, Brandstalk a dezvoltat conceptul creativ "MBA în ecologie", pornind de la nevoia de a îi aborda pe consumatorii targetaţi într-o manieră cât mai relevantă pentru ei, prin referire la elemente care fac parte din universul lor.
"Targetul Bosch e reprezentat de oameni cu studii medii şi superioare, care reacţionează la date exacte, informaţii precise şi care sunt interesaţi de traininguri, specializări, cursuri profesionale, în special de MBA-uri. În ton cu acest profil, ne-am adresat lor într-un mod direct şi interactiv, simulând un test MBA în ecologie, în urma căruia vor putea înţelege mai bine atât beneficiile produselor din gama Green Technology inside, cât şi ce aduce în plus această gamă Bosch", a afirmat Roxana Memetea, Managing Partner Brandstalk Advertising.