BRD a implementat, în contextul actual,caracterizat de respectarea recomandărilor referitoare la distanţarea socială, un proces de subscriere la distanţă pentru clienţii săi Persoane Fizice Autorizate, Profesii Liberale sau care deţin un business cu cifră de afaceri de până la 1 million de euro, se arată într-un comunicat remis Redacţiei noastre.
Potrivit sursei citate, aceştia pot subscrie pentru servicii de online banking, pachete de cont curent sau pot solicita extrase de cont curent care să ajungă pe email.
Astfel, clienţii beneficiază de această modalitate simplificată fără să se deplaseze la bancă, prin completarea unui formular online, pe site-ulbăncii, accesibilla https://www.brd.ro/aplica-online-pj, urmândsă fie contactaţiîncel mai scurt timp posibil.
Sursa citată menţionează că, subscrierea acestor produse şi servicii se va putea face la distanţă şi după încetarea stării de urgenţă, în condiţiile în care clienţii deţin o semnătură electronică bazată pe un certificat calificat.
Cei care nu sunt dejà clienţi BRD şi doresc să aibă acces la aceste servicii vor urma procesul obişnuit de deschidere a relaţiei bancare, în agenţiile BRD.