BRD Sogelease emite şi transmite, începând cu 1 septembrie, facturile în format electronic pentru toţi clienţii săi, prin intermediul serviciului e-Factur@, oferit în parteneriat cu TransFonD, arată un comunicat remis redacţiei.
Facturile în format electronic sunt livrate clienţilor în format structurat (XML), putând fi importate direct în sistemul contabil al societăţii, contribuind astfel la îmbunătăţirea fluxul de numerar, precum şi la automatizarea proceselor financiare interne. Atât clienţii persoane fizice, cât şi clienţii persoane juridice pot vizualiza factura în format .pdf, imaginea acesteia fiind neschimbată faţă de cea recepţionată până acum prin poştă.
Vorles Morlot, Directorul General al BRD Sogelease, a declarat: "BRD Sogelease pune satisfacţia clienţilor săi pe primul plan, iar modernizarea serviciilor oferite reprezintă un obiectiv strategic pentru companie. Un aspect foarte important este reprezentat de faptul că serviciul e-Factur@ este oferit gratuit clienţilor noştri, asigurându-le accesul facil si rapid la factura originală. Nu în ultimul rând, facturarea electronică este o activitate verde care aduce beneficii mediului înconjurător prin reducerea consumului de resurse naturale".
"Demersul TransFonD de a populariza serviciul de facturare electronică în rândul comunităţii financiare din România, cunoaşte astăzi o nouă dimensiune, prin abordarea companiilor de leasing. Adaptarea la tendinţele europene în domeniu ne-au determinat să dezvoltăm soluţii inovatoare, pentru piaţa din România, soluţii menite să eficientizeze fluxurile interne ale comunităţii financiare", a precizat Răzvan Faer, Şef Departament Marketing, Vânzări şi Dezvoltare, TransFonD.