Banca Transilvania lansează Stup Fest, campanie pentru antreprenorii din Bucureşti, care pot accesa soluţii non-financiare cu discount, oferite de partenerii Stup în perioada 8 - 12 mai.
Campania lansată azi vine cu soluţii non-financiare pentru antreprenorii care încep o afacere şi pentru cei care doresc să o dezvolte în online, indiferent dacă sunt sau nu clienţi ai Băncii Transilvania.
Oferta cuprinde soluţii pentru facturare digitală, campanii de marketing, deschiderea unui magazin online, semnătură electronică, contabilitate, identitate de brand, recrutare, abonamente medicale pentru angajaţi, asistenţă legală, date despre companii, gestiune digitală cash-flow, customer relationship management (CRM), analiză financiară digitală, francizare, respectiv POS pentru firmele din domeniul HoReCa.
Antreprenorii pot accesa, de asemenea, pachete de servicii şi pot stabili singuri componenta acestora, în funcţie de serviciile de care au nevoie:
- Porneşte-ti afacerea - pentru persoanele care doresc să înceapă un business; cuprinde soluţiile necesare la început de drum: înfiinţare firmă, facturare digitală, servicii de contabilitate, casă de marcat, POS şi prezenţă online;
- Hai cu afacerea în online - pentru antreprenorii care doresc să îşi ducă business-ul în online; cuprinde consultanţă gratuită, crearea magazinului online cu toate serviciile conexe şi campanii de marketing necesare vânzării în online.
O parte dintre soluţiile cuprinse în campanie pot fi accesate direct pe Stup Fest, iar pentru o parte dintre acestea, după aplicare, este nevoie de o vizită la Stup, pe Calea Şerban Vodă 206-218, în Bucureşti. Toţi cei care aplică în cadrul campaniei sunt contactaţi ulterior de echipa Stup.