Bucătăriile Euphoria - de la linii curbe, la linii drepte

EMILIA OLESCU
Ziarul BURSA #Companii / 30 martie 2017

Bucătăriile Euphoria - de la linii curbe, la linii drepte

(Interviu cu Georgian Frăţilă, director de marketing în cadrul Euphoria)

Reporter: Euphoria are un nou look. De ce a fost nevoie de schimbarea imaginii şi conceptului produselor dumneavoastră?

Georgian Frăţilă: Euphoria şi-a schimbat logo-ul pentru că era nevoie de acest pas. Schimbarea identităţii vizuale este un pas firesc spre maturizare a brandului, ca răspuns la exigenţele clienţilor noştri. Rămâ-nem la fel de deschişi noilor provocări din domeniu, iar această schimbare de identitate vizuală reflectă capacitatea noastră de inovare. Au trecut anii, ne-am maturizat, a trebuit să venim cu un nou logo pentru că aşa este normal. Noul logo este mult mai stilizat, mai drept, mai uşor de înţeles, este mai pregnant, să spunem. În urma schimbării logo-ului, absolut toate conceptele cu care ne-am prezentat la Mobila Expo 2017 sunt noi - culori, forme, accesorii.

Reporter: Cu câte astfel de concepte noi aţi fost prezenţi la târgul de profil?

Georgian Frăţilă: Ne-am prezentat cu şapte concepte noi de bucătărie, fiecare dintre acestea fiind crea-te de un arhitect de-al nostru, plecând de la o stare. De aici a venit şi tema catalogului nostru - "mood". Printre noile concepte, avem şi bucătării non-conformiste - de exemplu, conceptul "MATERIA", care are frontul din beton. Un alt concept este caracterizat de faptul că dulapul se transformă. Uşile culisează înspre interior şi din corpul înalt putem folosi masa extensibilă datorită unui sistem ce nu are nevoie de punct de sprijin. Acest concept poartă numele de "ECLYPSE".

Reporter: Ce aţi urmărit cu noul stil de bucătării?

Georgian Frăţilă: Am venit cu un altfel de bucătării. "Altfel" - ca design pentru Euphoria. Însă bucătăriile păstrează calitatea şi performanţa feroneriei de top folosite şi până acum.

Reporter: Dar curbele s-au îndreptat...

Georgian Frăţilă: Da, curbele s-au îndreptat pentru marea majoritate a conceptelor. Nu s-a renunţat la curbe, dovadă face conceptul de bucătărie unde a avut loc cooking show-ul asigurat de Chef Mehrzad pe toată perioada târgului.

Reporter: Şi culorile?

Georgian Frăţilă: Culorile au devenit mai calde, mai liniştite, nu mergem cu foarte multe combinaţii de culori. Singura bucătărie pe care am păstrat-o colorată, să spunem aşa, este cea pe care am organizat cooking show-ul din cadrul târgului. Deşi acolo am păstrat fronturile curbe, este un concept nou şi acesta. Insula în sine este un semn al întrebării pus invers. Fiecare corp are o altă culoare, avem un joc de volumetrie...

Reporter: Bucătăriile sunt realizate în serie sau pe comandă?

Georgian Frăţilă: Noi producem bucătării doar pe comandă. Conceptele cu care ne-am prezentat la târg nu sunt bucătării de serie. Ele vin ca model de unde se poate porni. Spaţiul clientului şi necesităţile acestuia sunt criteriile ce dau forma bucătăriei.

Reporter: Cum introduceţi în piaţă noile concepte?

Georgian Frăţilă: Prin informare, informare şi iarăşi informare. Participăm la toate târgurile şi expoziţiile mari din Europa. Anul acesta deja am avut două evenimente - unul la Koln şi unul la Dusserdolf. Am fost prezenţi acolo, am văzut care sunt trendurile, ne-am inspirat.

Reporter: Ce alte proiecte de investiţii aveţi în acest an?

Georgian Frăţilă: Continuăm un proiect pe care l-am început de anul trecut - respectiv dezvoltarea showroom-urilor. Vrem să fim în cât mai multe oraşe mari ale ţării cu showroom-uri Euphoria. Acum suntem prezenţi în Bucureşti, Buzău, Constanţa, Arad, Braşov, Piatra Neamţ. Ne-am dori ca anul aces-ta să mai des-chidem încă două şi să încheiem anul cu opt showroom-uri în Româ-nia, incluzându-l şi pe cel din Buzău, care este sediul central şi unde avem şi fabrica. De asemenea, dorim să uimim şi la târgul din toa-mnă, unde vom participa, ca în fiecare an. Acesta este planul pentru anul 2017. În acelaşi timp, am implementat un sistem de dealer. Sunt firme care comercializează mobilă şi doresc să vândă şi bucătării Euph-oria. Avem dealeri la Arad, Piatra Neamţ, Cons-tanţa, Braşov, unde showroom-urile sunt deschise prin partenerii noştri.

Reporter: V-aţi propus un buget de investiţii?

Georgian Frăţilă: Nu ne-am propus un buget de investiţii, vom inves-ti atât cât va fi nevoie.

Reporter: Mulţumesc!

Bucătăriile Euphoria au căpătat un nou look, trecând de la linii curbe şi de la culori vii şi combinate la linii drepte şi la culori calde, după ce producătorul de mobilă şi-a schimbat identitatea vizuală. Mai multe detalii despre noile concepte de bucătării ne-a oferit Georgian Frăţilă, director de marketing în cadrul Euphoria.

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

15 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9765
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7057
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3012
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9660
Gram de aur (XAU)Gram de aur388.7340

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
gustulitaliei.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb