Burda International GmbH achiziţionează toate activităţile Sanoma Hearst în ţara noastră, ducând la crearea unuia dintre cele mai mari trusturi media din ţară, cu peste 35 de titluri şi mai mult de 40 de servicii media on-line.
Fabrizio D'Angelo, CEO Burda International, a declarat: "Am moştenit brand-uri puternice şi trainice în România. Vom crea o companie media modernă, care va fi bine poziţionată în exploatarea tuturor oportunităţilor de pe piaţa de publicaţii şi media on-line în România, în anii ce vor urma".
Actualul portofoliu al Burda România cu brand-uri precum Practic în bucătarie, Casa Lux, Ioana, Grădina mea de vis şi altele, va fi îmbogăţit cu titluri, precum Harper's Bazaar, Cosmopolitan, Marie Claire, Esquire, Men's Health, Auto Motor şi Sport şi National Geographic.
Tranzactia a fost notificată Consiliului Concurentei şi va putea fi implementată doar ulterior emiterii unei decizii de autorizare.
Burda International GmbH este activă pe 17 pieţe, publică în prezent peste 230 de reviste şi oferă un număr mare de servicii media digitale.