Cafeneaua Cafepedia cu numărul 2 s-a deschis astăzi, 14 august, în zona Universităţii. Aflată pe Bulevardul Elisabeta la nr 11-13 , Cafepedia 2 îşi propune să devină locul de întâlnire al celor care apreciază o cafea de calitate.
Brandul Cafepedia este deţinut de omul de afaceri Cătălin Mahu, proprietarul lanţului de restaurante La Mama. "Ideea de a ne lansa şi în business-ul de cafenea s-a materializat în momentul în care am achiziţionat locaţia în care se afla la ora actuală Restaurantul La Mama din Piaţa Alba Iulia. Spaţiul care se întinde pe 2 nivele permitea proiectarea la parter a unui spaţiu intim, de relaxare care a devenit cafenea. Aşa s-a născut Cafepedia. Numele cafenelei, în traducere mot-a-mot "calea de cunoaştere a cafelei", înseamnă pentru noi locul unde îşi dau întâlnire o cafea de calitate şi un connaisseur sau o persoana care iubeşte şi apreciază gustul cafelelei" a declarat Cătălin Mahu, proprietarul Cafepedia.
" Cred sincer că există un număr important de români care au cultura cafelei, a cafenelei ca mod de aţi petrecere timpul liber împreună cu prietenii şi de ce nu, ca loc pentru întâlniri de afaceri. Numărul de cafenele din Bucureşti este încă insuficient, piaţa permitând deschiderea multor cafenele de acum încolo -- aceeaşi situaţie o intâlnim şi în marile oraşe ale României. Există lanţuri internaţionale de succes care şi-au deschis în România cafenele şi probabil vor veni şi altele. Noi ne-am dorit să creem un brand propriu, românesc, născut din specificul pieţei, un brand tânăr care îşi propune să se reinventeze continuu."
La Cafepedia 2 veţi întâlni, pe lângă o ambianţă plăcută, o atmosferă care te îmbie să ieşi din tumultul din centrul Bucureştiului şi să pătrunzi într-o lume a cafelei unde găseşti toate motivele pentru a-ţi petrece timpul: pentru că aici poţi să "răsfoieşti enciclopedia" cafelei, o multitudine de cocktai-luri de cafea, melanjuri de arome, poţi să destinzi şi să răsfoieşti o carte, pentru că muzica întregeste atmosfera şi pentru că este spaţiul care se poate transforma cu uşurinţă în biroul tău mobil.
Oferta cafenelei este vastă, centrată pe cafea: de la cafele clasice (espresso, cappuccino, cafe late, marocchino, etc) la un adevarat regal de cocktailuri care mai de are mai "atrăgătoare": Comfort coffee, Frozen Irish Coffee, Hot Dylan, Scrump Cofffe , Boston Carribean Coffee etc. Oferta este completată de un meniu cuprinzător de ceaiuri aromate calde şi reci, de gustări şi salate pe gustul tuturora. Nu în ultimul rând alături de o ceaşca de cafea aromată clienţii Cafepedia pot degusta croissante delicioase.
Cafepedia 2 are o suprafaţa utilă de 140 mp pătraţi şi o capacitate de 96 persoane din care 70 în cafenea şi 26 pe teresă. Investiţia în amenajarea locaţiei a fost de 100.000 Euro. Din momentul semnării actului de închiriere şi până la deschiderea locaţiei au trecut doar 5 săptămâni.
Pentru anul 2007 Cătălin Mahu işi propune deschiderea a încă unei cafenele, estimând o cifră de afaceri de 300.000 Euro pentru Cafepedia.
Pentru informaţii suplimentare vă rugăm contactaţi:
Ioana Lucescu, Hook Communication, ioana@hook.ro, tel: 0722 263 773
1. CAFEPEDIA
(mesaj trimis de Iuliana Stoica în data de 24.09.2007, 10:24)
Aceasta cafenea cu pretentii este chiar "naspa rau". Au deschis a doua cafenea pe Bd. Elisabeta unde nu recomand nimanui sa mearga. Servirea este nu proasta, ci execrabila, iar cafeaua la fel.
Mai concret, in seara zilei de 22 sept.2007 pe la ora 23 am intrat cu 2 prietene sa bem ceva. Dupa o lunga asteptare, desi nici jumatate din locuri nu erau ocupate, vine si chelnerul, cam adormit... Pe mine m-au fascinat intotdeuana denumirile de cocktail-uri de cafea, par toate atat de delicioase cand le citesti in meniu. Dar din cauza ca am probleme cu somnul nu pot bea seara decat cafea decofeinizata. In consecinta il intreb pe acest asa zis chelner daca se poate face una din cafelele pe care mi-o alesesem si in varianta decofeininzata. Evident ca nu stia, s-a dus sa intrebe!!!
Vine din nou, ia comanda, si observam ca nu-si noteaza nimic. Chiar comentam lucrul asta cand revine dupa doua minute si ne intreaba ce am comandat, ca el retinuse doar o patrime din comanda. L-am intrebat daca isi bate joc de noi, la care s-a scuzat ca e f. obosit.
Aduce comanda. Eu comandasem "ICED Coffee"... Era, dupa scria in meniu, o cafea ce continea si o bautara alcoolica (am uitat exact) plus, frisca, lapte, gheata si felii de lamaie, daca imi aduc bine aminte. Mi s-a adus un pahar inalt in care era ceva care nici in lumea a treia nu putea fi numit nici macar cafea cu lapte. Era un ness cu lapte in care se adaugase multa APA!
L-am intrebat daca asta e Iced Cofee si a zis, da, asa se face. Cand am gustat-o era ceva de neimaginat. O porcarie groazanica, nici zahar nu avea, si nici nu adusese la ea, la fel nici servetel, sau farfurie...
Evident ca nu am baut-o. Si cand a trecut un alt coleg de-al sau pe acolo i-am zis sa o ia ca aia numai ICED Coffee nu e. S-a scuzat si mi-a zis ca imi aduce alta. A venit cu alta care era total diferita si ca prezentare si ca gust (avea si ceva alcoolic in ea), desi nici asta nu prea semana cu ce citisem in meniu. In fine, asta era buna, dar nu am baut-o pe toata deoarece nu aveam incredere ca e decofeinizata, deoarece cand l-am itrebat pe acest al doilea chelner a zis ca se duce sa intrebe (evident ca nu era sigur) si a uitat sa vina cu rapsunsul... :(
Pacat de locatia centrala si de decorul intr-adevar frumos al acestei cafenele...
Dar se pare ca la noi, cafeneau e o afacere pe care putini stiu cum sa o conduca.
1.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de madalin în data de 01.07.2008, 13:19)
nu mai minti mah... crezi ca aia angaja prosti daia sa doarma acolo? sa strice imaginea brandului?pff oricum.. vor cafenea concurenta a scris cele mai de sus.. se stie deja.. hai pa