Campania "Fotbalul e peste tot" are ca obiectiv promovarea serviciului Enjoy de la Orange

Ancuţa Stanciu
Ziarul BURSA #Media-Advertising / 24 iunie 2004

Tempo Advertising a dezvoltat cea mai recentă campanie pentru promovarea serviciilor de divertisment de la Orange grupate sub denumirea Enjoy, prin care clienţii beneficiază de informaţii şi concursuri legate de campionatul european de fotbal. Mesajul de comunicare pe baza căruia s-a dezvoltat campania este "distrează-te şi bucură-te cu Enjoy de la Orange". Conceptul creativ pune în valoare beneficiile Enjoy, extrapolînd o serie de comportamente şi atitudini specifice microbiştilor în viaţa lor de zi cu zi.

Campania "Fotbalul e peste tot" cuprinde spoturi TV, machete de presă şi materiale pentru punctele de vînzare.

"Ideea de la care am plecat a fost că, prin Enjoy, fotbalul te însoţeşte oriunde ai fi, atîta timp cît eşti în reţeaua Orange şi ai telefonul mobil la tine. Fiecare dintre noi este acum un Zidane sau un Figo care driblează folosind mobilul şi înscrie printr-un simplu SMS. Nu în ultimul rînd, trebuie amintită importanţa muzicii ce accentuează feeling-ul latin pe care am vrut să-l imprimăm campaniei în condiţiile difuzării ei în cadrul Campionatului ce se desfăşoară în Portugalia," a declarat Silviu Culea - Creative Director Tempo Advertising.

"Enjoy" reprezintă un portofoliu de servicii de tip "infotainment" care, în perioada campionatului european de fotbal, permit clienţilor să primească informaţii despre desfăşurarea campionatului şi despre rezultatul meciurilor, dar şi să cîştige premii participînd la concursuri, votînd jucătorul de fotbal pe care îl consideră cel mai bun sau comentînd evoluţia campionatului într-un chatroom dedicat. Pentru a răsplăti cunoştinţele, abilităţile şi capacitatea clienţilor Orange de a răspunde provocărilor campaniei, Orange oferă 3 autoturisme Renault Megane, telefoane Alcatel cu cameră, cartele reîncărcabile Orange PrePay şi mingi de fotbal.

Melodia spotului se numeşte Wilmot şi este interpretată de Sabres of Paradise. Spotul a fost realizat în colaborare cu Castel Film şi poartă semnătura regizorului suedez Michael Rosengren - aflat la prima sa filmare în România. Cele 2 spoturi TV au fost realizate cu participarea a peste 100 de figuranţi şi actori, iar filmările au durat 2 zile. Locaţiile alese pentru filmări sînt toate în Bucureşti: galeria de artă "Galeria", parcul Herăstrău, Biblioteca Centrală Universitară, Piaţa Universităţii, Calea Victoriei.

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
rpia.ro
danescu.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Oct. 2024
Euro (EUR)Euro4.9724
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5865
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2949
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9815
Gram de aur (XAU)Gram de aur399.9201

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
citiesoftomorrow.ro
cnipmmr.ro
thediplomat.ro
hipo.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb