În ciuda faptului că, la asigurările RCA, Euroins este campioană la reclamaţii, pe segmentul asigurărilor pentru delfini, compania pare să nu aibă nicio problemă.
Euroins România a anunţat, ieri, că a încheiat toate procedurile necesare acordării unei despăgubiri de 120.000 de euro Complexului Muzeal de Ştiinţe ale Naturii Constanţa, ca urmare a morţii delfinului Pei-Pei.
Ştirea poate avea impact la iubitorii de animale, însă, din păcate, nu îi încălzeşte cu nimic pe şoferii cu daune auto.
Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF) a constatat unele neclarităţi în ceea ce priveşte modul de gestionare de către Euroins a dosarelor de daună RCA şi a solicitat companiei clarificări. Corpul de control ASF a verificat prin sondaj 22 dintre dosarele de daună respinse (dintr-un total de 12.626 dosare respinse în 2012), constatând că în niciunul dintre acestea nu există o justificare legală şi temeinică pentru neincluderea în rezerva de daună a sumelor aferente.
Din fericire pentru ASF, Autoritatea a fost scutită să mai meargă, la Euroins, să controleze şi segmentul asigurări de viaţă pentru delfini.
Euroins precizează că s-au creat toate premisele pentru ca, în luna aprilie a anului viitor, Delfinariul să achiziţioneze un nou exemplar, care să îi ia locul lui Pei-Pei.
"Cazul delfinului Pei-Pei a fost unul special în portofoliul nostru şi ne-am străduit să îl soluţionăm cât s-a putut de repede. Procedura nu a fost însă uşoară şi a fost nevoie de aducerea unor specialişti veterinari din Bulgaria, pentru a efectua analiza necesară identificării cauzei morţii delfinului", a declarat directorul general al Euroins România, Mihnea Tobescu.
Delfinariul din Constanţa a rămas, la începutul verii, fără Pei-Pei, un delfin mascul de 5 ani, care a fost adus din China în anul 2010, alături de femelele Ni-Ni şi Chen-Chen.