Cardurile BCR au o nouă identitate

F.A.
Ziarul BURSA #Bănci-Asigurări / 11 septembrie 2007

Banca Comerciala Română (BCR) a hotărât relansarea întregului portofoliu de carduri pe care banca le pune la dispoziţia clienţilor săi, fie că sunt de debit, de credit sau co-brand.

"Toate cardurile emise începând cu data de 3 septembrie a.c. vor avea o nouă infăţişare. Cardurile au un design unitar şi atractiv, purtând în ele expresia unei identităţi noi, bine definite. Fiecare categorie de card corespunde unui anumit concept, care defineşte şi integrează valorile instituţiei", a declarat Igor Zganjer, director executiv al Direcţiei de Carduri.

Primele carduri cu noul design au fost deja înmânate posesorilor. Noile cardurile cobrand vor intra în uz începând cu luna octombrie. Deţinătorii vechilor modele de carduri BCR vor beneficia de noile carduri la expirarea celor în uz.

Noul concept are la baza cele trei elemente primordiale - apă, foc sau aer - care subliniază ideea că orice activitate în lumea finanţelor desfăşurată prin BCR se sprijină pe principii solide, fundamentale.

Designul cardurilor de debit se bazează pe elementul apă, caracterizat prin fluiditate, flexibilitate, adaptabilitate. Apa este elementul de bază care favorizează apariţia şi dezvoltarea vieţii, este mediul cel mai potrivit pentru evoluţie.

Cardurile de credit au ca reprezentare grafică elementul foc, care înseamnă forţă, putere modelatoare, capacitatea de a produce schimbări esenţiale. Prin foc se pot obţine salturi calitative (fierul devine oţel, lutul devine portelan etc) iar puterea lui poate pune lucrurile în mişcare.

La cardurile co-branded, emise în colaborare cu diverşi parteneri, designul evidenţiază elementul aer, care reprezintă capacitatea de a întreţine viaţa, mediul necesar pentru a respira in voie. Nu ne putem imagina lumea fara stratul de aer care ne inconjoara si stim ca fara el orice manifestare a vietii ar fi imposibila.

Motivul care a stat la baza modificării identităţii cardurilor a fost acţiunea de schimbare a logo-ului băncii. Noua identitate vizuală a BCR este rezultat din îmbinarea experienţei şi renumelui celei mai importante bănci româneşti cu prestigiosul brand Erste, cel mai de succes furnizor de servicii financiare din Europa Centrala si de Est.

Noul logo adoptă elemente de indentitate vizuală a Grupului mamă, respectiv grafică şi culorile brand-ului Erste, atestând astfel integrarea în universul Erste, o familie financiară europeană de succes care furnizează partenerilor produse şi servicii bancare de cea mai înaltă calitate.

Odata cu aceasta schimbare istorică, BCR va continua să lucreze pentru a veni în întâmpinarea nevoilor clienţilor săi, lansând, în această lună, o largă paletă de produse şi servicii. Astfel, banca face încă un pas înainte pentru dovedi că "gândeşte la fel" cu clienţii săi şi se adaptează permanent cerinţelor acestora.

Totodata, începând de luni 10 septembrie a.c. BCR îşi intensifică acţiunile destinate creşterii siguranţei în utilizarea cardurilor. Pe ecranul bancomatelor BCR vor aparea mesaje care îndeamnă clientul la atenţie atunci când efectuează o operaţiune cu cardul la automat, iar în cazul în care i se pare ceva suspect să anuleze tranzacţia şi să contacteze de urgenţă banca.

Posesorii cardurilor trebuie să nu înstrăineze cardul şi să nu divulge PIN-ul acestuia absolut nici unei persoane. În cazul în care clientul a pierdut cardul acesta trebuie să contacteze urgent banca pentru a bloca contul. BCR a fost prima bancă din România care a lansat un Cod al utilizării cardurilor, numit Cele 10 porunci ale posesorului de card.

BCR, membră a Grupului Erste, este o bancă universală fiind cea mai importantă instituţie bancară din România şi gestionând active de peste 16 miliarde de EUR. Banca oferă întreaga gamă de produse şi servicii, având în prezent 522 sucursale şi agenţii în întreaga ţară în majoritatea oraşelor cu peste 10.000 de locuitori. Banca pune la dispoziţia clienţilor o ofertă complexă de produse şi servicii bancare, inclusiv servicii de Internet banking şi e-commerce, emite 23 tipuri de carduri de credit şi de debit şi are instalată cea mai mare reţea naţională de ATM - peste 1.300 şi 11.000 de POS. BCR se prezintă astăzi drept cel mai important Grup financiar din România, cu activităţi în ţară şi străinatate, prin subsidiare şi sucursale bancare, cu o prezenţă marcantă prin societăţile sale de profil, pe piaţa de capital, pe piaţa leasingului, pe cea a asigurărilor şi în domeniul managementului activelor.

Erste Group este unul dintre liderii sistemului financiar din Europa Centrala şi de Est, cu peste 50.000 de angajaţi care deservesc peste 16 milioane de clienţi în mai mult de 2.700 de unităţi din 8 ţări. Erste Group gestiona, la 30.06.2007, active în valoare de 198 miliarde EUR, înregistra un profit net de 566 milioane EUR şi un ROE de 13,8%.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
Fix la cos
IBC SOLAR
rpia.ro
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

26 Sep. 2024
Euro (EUR)Euro4.9759
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.4629
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2641
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9642
Gram de aur (XAU)Gram de aur382.8727

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
citiesoftomorrow.ro
energyexpo.ro
cnipmmr.ro
roenergy.eu
notorium.ro
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb