Reprezentanţii Cartel Alfa, împreună cu Federaţia Mecanicilor de Locomotivă contestă privatizarea CFR Marfă susţinând că este vorba de o companie strategică, anunţă aecştia într-un comunicat de presă.
Sindicaliştii se arată nemulţumiţi în primul rând de strategia de privatizare făcută publică de către Ministerul Transporturilor, în principal din cauza că nu se ţine cont de transferul de personal.
"Este o grava omisiune care arată cât de mare este dezinteresul faţa de soarta a 9.000 de salariaţi, mai ales în condiţiile în care politica de ocupare este declarată o prioritate pe care Guvernul şi-o asumă", transmit sindicaliştii în comunicatul de presă.
Cartel Alfa consideră că o societate de o asemenea importanţă trebuie să rămana sub controlul statului, iar un eventual proces de privatizare trebuie să aibă loc doar după rentabilizarea societăţii. Vânzarea integrală a acţiunilor depăşeşte cu mult condiţiile impuse de forurile internaţionale.
1. fără titlu
(mesaj trimis de POP V-LE în data de 18.09.2012, 13:12)
ca si celelalte conduceri,nu producem nici un loc de munca,doar mii de someri.Se mai vinde ce a mai ramas,TAROM,CFR MARFA ,OLTCHIM.RUSINE.......
2. cxcz
(mesaj trimis de hghg în data de 19.09.2012, 14:42)
Nu pot sa imi inchipui ca in anul 2012 soarta a 9000 de angajati este o nimica toata pentru guvernati.Intradevar pentru persoanele de la conducerea tarii oamenii sunt importanti numai la alegeri si probabil in satisfacerea poftelor lor.Cred ca nu este necesara provatizarea Cfr.Dupa ani de criza companiile de stat au fost cele care au mentinut SUA pe linia de plutire.Din aceasta poveste trebuie sa invatam si sa luam masurile necesare pentru ca profitul adus statului roman sa fie maxim.A avea intentia sa privatizezi ceva fara sa tii cont de atatia oameni este un act de cruzime animala care trebuie pedepsita cu inchisoarea.Ce fel de guvern este acesta care in loc sa caute interesul oamenilor aduce falimentul acestora?