"RTL Group", cea mai mare companie de televiziune din Europa, raportează o creştere de 66% a profitului său în 2006, în condiţiile în care companiile şi-au majorat cheltuielile cu publicitatea. Câştigul net al grupului german a fost de 890 milioane de euro (1,12 miliarde de dolari) în 2006, faţă de 537 milioane de euro în 2005. Vânzările au sporit cu 10%, la 5,64 miliarde de euro. Piaţa aştepta un câştig net de 579 milioane de euro, la vânzări de 5,46 miliarde de euro.
Profitul RTL a fost influenţat de redresarea economiei din regiune, situaţie în care companiile europene pot să cheltuiască mai mult cu publicitatea. Un rol important l-a avut şi divizia de producţie a RTL, "FreemantleMedia", care realizează filme şi show-uri TV. RTL deţine participaţii la 38 de canale TV şi 29 posturi de radio din zece ţări europene. RTL este cea mai profitabilă unitate a "Bertelsmann" AG, cea mai mare companie media din Europa.