"Adidas" AG, al doilea producător mondial de echipament sportiv, raportează o creştere de 32% a profitului său în primul trimestru din 2008, în baza reducerii cheltuielilor şi a inaugurării de noi magazine. Profitul net al companiei germane a ajuns la 169 milioane de euro (262 milioane de dolari) ori 84 de cenţi/titlu, de la 128 milioane de euro sau 63 de cenţi/acţiune în primul trimestru din 2007. Analiştii anticipau 158,9 milioane de euro.
În perioada de raportare, vânzările "Adidas" au crescut cu 3%, la 2,62 miliarde de euro. Livrările de produse purtând marca "Adidas" au sporit cu 8%, iar cele de produse Reebok au scăzut cu 13%.
Amintim că societatea americană "Reebok" a fost preluată de "Adidas".
După regiuni, vânzările companiei au crescut cu 18% în Asia, la 594 milioane de euro, cu 9% în Europa, la 1,25 miliarde de euro, şi au scăzut cu 17% în America de Nord, la 578 milioane de euro.