"Michelin & Cie.", al doilea producător mondial de anvelope, şi-a majorat cu 58% profitul în prima jumătate a anului în curs, datorită sporirii vânzărilor. Profitul net al companiei a crescut la 437 milioane de euro (600 milioane de dolari), comparativ cu 276 milioane de euro în primul semestru din 2006. Analiştii aşteptau 410 milioane de euro.
Vânzările companiei au crescut cu 4,7%, la 8,4 miliarde de euro. Vânzările de anvelope pentru camioane grele au crescut cu 4,5%, la 2,75 miliarde de euro. Vânzările de anvelope pentru autoturisme de pasageri au sporit cu 2,8%, la 4,49 miliarde de euro.
"Michelin", "Bridgestone" Corp. şi alţi producători de anvelope au majorat preţurile de distribuţie ca să atenueze impactul costurilor mari aferente achiziţiei materiilor prime. Acţiunile "Michelin" au urcat cu 29% anul acesta, valoarea de piaţă a companiei fiind de circa 13,5 miliarde de euro.